Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-07
Gdańsk: wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 118034 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:
Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
-remont pieców kaflowych,
- naprawa stropów,
-przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
-montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana/remont instalacji elektrycznej,
- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz.
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1do siwz.
3) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
4) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
5) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
6) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5 do siwz.
7) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
8) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz.
10) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna. - załącznik nr 3 do siwz.
11) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.
12) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 5 do siwz.
13) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku - załącznik nr 5.1 do siwz.
14) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 5.2 do siwz.
15) Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 5.3 do siwz.
16) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 5.4 do siwz.
17) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 6 do siwz.
18) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku - załącznik nr 6.1 do siwz.
19) Przedmiar - Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 6.2 do siwz.
20) Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża sanitarna - załącznik nr 6.3 do siwz.
21) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 6.4 do siwz.
22) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A - załącznik nr 7 do siwz.
23) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku -- załącznik nr 7.1 do siwz
24) Przedmiar - Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7.2 do siwz.
25) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Starowiślna 6A m 3 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 7.3 do siwz.
26) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A - branża elektryczna - załącznik nr 7.4 do siwz.
27) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8 do siwz.
28) Rysunek - szkic lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8.1 do siwz.
29) Przedmiar - Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 8.2 do siwz.
30) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Rybitwy 7 m 2A - branża budowlana, sanitarna -załącznik nr 8.3 do siwz.
31) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 - branża elektryczna - załącznik nr 8.4 do siwz.
32) Rysunek - szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2 - załącznik nr 9 do siwz
33) Przedmiar - Remont lokalu ul. Sucha 2/1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 9.1.do siwz
34) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Sucha 2 m 1- branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 9.2.do siwz
35) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 - branża elektryczna - załącznik nr 9.3.do siwz
36) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10 do siwz.
37) Rysunek - szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1. do siwz
38) Przedmiar - Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 10.2 do siwz.
39) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 10.3 do siwz.
40) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 - branża elektryczna - załącznik nr 10.4 do siwz.
41) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 11.1 do siwz.
42) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 11.2 do siwz.
43) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - załącznik nr 11.3 do siwz.
44) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12 do siwz.
45) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.
46) Przedmiar - Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 12.2 do siwz.
47) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 - branża sanitarna - załącznik nr 12.3 do siwz.
48) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B - branża elektryczna - załącznik nr 12.4 do siwz.
49) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13 do siwz.
50) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.
51) Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 13.2 do siwz.
52) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 5 m 11 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 13.3 do siwz.
53) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 - branża elektryczna -załącznik nr 13.4 do siwz.
54) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14 do siwz.
55) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.
56) Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 14.2 do siwz.
57) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 3 m 1 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 14.3 do siwz.
58) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 - branża elektryczna -załącznik nr 14.4 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 8 500,00 ZŁ W TYM :
Zadanie 1 - 3 500,00 zł,
Zadanie 2 - 1 000,00 zł,
Zadanie 3- 4 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
w przypadku składania ofert:
- na zadanie 1 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
- na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
- na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 200 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 60 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 230 000,00 zł;
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i /lub zadanie 3 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków w przypadku składania ofert :
- na zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
- na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
- na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.
d) Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego odpowiednio na wybrane zadanie.
e) Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami odpowiednio na wybrane zadanie. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
f) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
g) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
h) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4) Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
2) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3) Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
4) Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
5) Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
6) Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
7) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
8) W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 6 tygodni (dotyczy zadania 1 i 3) lub 4 tygodni (dotyczy zadania 2) od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
9) Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.05.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 24.04.2014 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2 w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2 w Gdansku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
1) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 5 do siwz.
2) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku - załącznik nr 5.1 do siwz.
3) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 5.2 do siwz.
4) Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 5.3 do siwz.
5) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 5.4 do siwz.
6) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 6 do siwz.
7) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku - załącznik nr 6.1 do siwz.
8) Przedmiar - Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 6.2 do siwz.
9) Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża sanitarna - załącznik nr 6.3 do siwz.
10) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 6.4 do siwz.
11) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A - załącznik nr 7 do siwz.
12) Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku - załącznik nr 7.1 do siwz
13) Przedmiar - Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7.2 do siwz.
14) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Starowiślna 6A m 3 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 7.3 do siwz.
15) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A - branża elektryczna - załącznik nr 7.4 do siwz.
16) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8 do siwz.
17) Rysunek - szkic lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8.1 do siwz.
18) Przedmiar - Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 8.2 do siwz.
19) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Rybitwy 7 m 2A - branża budowlana, sanitarna -załącznik nr 8.3 do siwz.
20) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 - branża elektryczna - załącznik nr 8.4 do siwz.
21) Rysunek - szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2 - załącznik nr 9 do siwz.
22) Przedmiar - Remont lokalu ul. Sucha 2/1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 9.1 do siwz.
23) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Sucha 2 m 1- branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 9.2 do siwz.
24) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 - branża elektryczna - załącznik nr 9.3 do siwz.
25) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10 do siwz.
26) Rysunek - szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.
27) Przedmiar - Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 10.2 do siwz.
28) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 10.3 do siwz.
29) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 - branża elektryczna - załącznik nr 10.4 do siwz.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
1) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 11.1 do siwz.
2) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 11.2 do siwz.
3) Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - załącznik nr 11.3 do siwz.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
1) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12 do siwz.
2) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.
3) Przedmiar - Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 12.2 do siwz.
4) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 - branża sanitarna - załącznik nr 12.3 do siwz.
5) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B - branża elektryczna - załącznik nr 12.4 do siwz.
6) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13 do siwz.
7) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.
8) Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 13.2 do siwz.
9) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 5 m 11 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 13.3 do siwz.
10) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 - branża elektryczna -załącznik nr 13.4 do siwz.
11) Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14 do siwz.
12) Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.
13) Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 14.2 do siwz.
14) Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 3 m 1 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 14.3 do siwz.
15) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 - branża elektryczna -załącznik nr 14.4 do siwz.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.