Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Czarna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Medynia Głogowska, Pogwizdów, Medynia Łańcucka i Zalesie - zlewnie Z1, Z2, Z3, Z4, Z5 - etap II
Numer ogłoszenia: 118004 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Medynia Głogowska, Pogwizdów, Medynia Łańcucka i Zalesie - zlewnie Z1, Z2, Z3, Z4, Z5 - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków, przepompowniami ścieków w miejscowościach Medynia Głogowska, Pogwizdów, Zalesie - zlewnie Z2 - Z5 oraz podwiert pod rzeką Wisłok. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie obejmował: 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno prawną budowy. 2. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i przyłączy wraz z uzbrojeniem, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 6. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych wykonanych przez Wykonawcę. 7. Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego. 8. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do: - reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy -prowadzenie w imieniu zamawiającego rozmów z mieszkańcami, przez których posesje przebiega sieć kanalizacyjna w przypadku wystąpienia spraw spornych; 9.Inspektor nadzoru sporządzi dokumentację fotograficzną w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. W przypadku niemożności bycia na budowie, Inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo kompetentnej osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia. 12. Inspektor zapewni udział w nadzorowaniu specjalistów specjalności budowlanej i elektrycznej w celu zapewnienia realizacji robót zgodnie z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5700000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe DELTA J. Daszykowski, W. Ślusarczyk, spółka jawna, ul. Krakowska 156, 35-111 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5700000
- Oferta z najniższą ceną: 5700000 oferta z najwyższą ceną: 5961500
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.