Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Kraków: Świadczenie usług w zakresie: wywozu nieczystości stałych niesortowalnych, nieczystości stałych sortowanych, nieczystości płynnych z obiektów MUW w Krakowie, zlokalizowanych na obszarze miast: Krakowa, Nowego Sącza i Tarnowa
Numer ogłoszenia: 117909 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 242, faks 12 3921438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie: wywozu nieczystości stałych niesortowalnych, nieczystości stałych sortowanych, nieczystości płynnych z obiektów MUW w Krakowie, zlokalizowanych na obszarze miast: Krakowa, Nowego Sącza i Tarnowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: wywozu nieczystości stałych niesortowalnych, nieczystości stałych sortowanych, nieczystości płynnych z obiektów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, zlokalizowanych na obszarze miast: Krakowa, Nowego Sącza i Tarnowa. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz) wraz z załącznikami nr 1A/B/C do umowy - wykazem obiektów oraz określeniem ilości i częstotliwości wywożonych nieczystości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wielkość lub zakres całego zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000,00 euro. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Nowy Sącz, Tarnów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 34.92.84.80-6, 90.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, tj. - dotyczy wszystkich części zamówienia: a) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 - tekst jednolity). b) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanego na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r., nr 185 poz. 1243 - tekst jednolity ze zmianami). - dodatkowo w przypadku składania oferty na część I zamówienia: c) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 - tekst jednolity). Uwaga! W przypadku, gdy okres ważności posiadanych przez Wykonawcę zezwoleń jest krótszy, niż okres na który zostanie zawarta umowa, Wykonawca będzie zobowiązany przed upływem terminu ważności posiadanych zezwoleń, do przedłużenia ich ważności bądź do uzyskania nowych, na okres obejmujący realizację umowy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - w przypadku składania oferty na część I zamówienia: co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającą na wywozie nieczystości stałych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (usługa winna być zrealizowana na podstawie jednej umowy), - w przypadku składania oferty na części II i III zamówienia: co najmniej 1 usługę (dla każdej części) odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na wywozie nieczystości stałych, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda (każda z wykonanych usług winna być zrealizowana na podstawie jednej umowy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: a) dla części I zamówienia - 100 000 zł, b) dla części II zamówienia - 20 000 zł, c) dla części III zamówienia - 20 000 zł, Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiednią dla poszczególnych części zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, b) formularz sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1A/B/C do umowy (w zależności od części, na którą składana jest oferta), c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Biuro Logistyki, Oddział Zamówień Publicznych, II piętro, pokój nr 242.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, w sekretariacie Biura Logistyki, (II piętro, pokój nr 205) lub na dzienniku podawczym (parter, pokój nr 24).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: lokalizacje w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr I jest świadczenie usług dot. lokalizacji w Krakowie: kompleksu budynków przy ulicach: Basztowa 22/Worcella 7/Zacisze 5 oraz budynków przy ulicach: Worcella 7 (lokale mieszkalne), ul. Przy Rondzie 6, ul. Kozienicka 24 ul. Bracka 13, ul. Półłanki 78, ul. Sawiczewskich 46, ul. Krupnicza 11 A. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz wraz z załącznikiem nr 1A do umowy - Wykaz lokalizacji obiektów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie z określeniem ilości i częstotliwość wywozu nieczystości. Uwagi dla Wykonawców: Wykonawca musi: - dysponować co najmniej jednym samochodem asenizacyjnym do wywozu nieczystości ciekłych, - posiadać umowę/-y na odbiór nieczystości ciekłych do punktu zlewowego, ewentualnie dysponować takim punktem zlewowym, - posiadać umowę/-y na odbiór stałych odpadów komunalnych przez składowiska lub składowisko odpadów, ewentualnie dysponować takim składowiskiem, - wliczyć w cenę oferty wywóz nieczystości sortowanych (makulatury) w ilości określonej w załączniku nr 1A do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 34.92.84.80-6, 90.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: lokalizacje w Nowym Sączu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr II jest świadczenie usług dot. lokalizacji w Nowym Sączu: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu przy ulicach: Jagiellońskiej 52, Wiśniowieckiego 91 i Wiśniowieckiego 127. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz wraz z załącznikiem nr 1B do umowy - Wykaz lokalizacji obiektów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Delegatura w Nowym Sączu z określeniem ilości i częstotliwość wywozu nieczystości. Uwagi dla Wykonawców: - Wykonawca musi posiadać umowę/-y na odbiór stałych odpadów komunalnych przez składowiska lub składowisko odpadów, ewentualnie dysponować takim składowiskiem - wliczyć w cenę oferty wywóz nieczystości sortowanych (makulatury) w ilości określonej w załączniku nr 1B do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: lokalizacja w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr III jest świadczenie usług dot. lokalizacji w Tarnowie: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Delegatura w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz wraz z załącznikiem nr 1C do umowy - Wykaz lokalizacji obiektów Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Delegatura w Tarnowie z określeniem ilości i częstotliwość wywozu nieczystości. Uwagi dla Wykonawców: - Wykonawca musi posiadać umowę/-y na odbiór stałych odpadów komunalnych przez składowiska lub składowisko odpadów, ewentualnie dysponować takim składowiskiem, - wliczyć w cenę oferty wywóz nieczystości sortowanych (makulatury) w ilości określonej w załączniku nr 1C do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH
- Remont korytarzy i przedsionków w budynku DS-3 (21-3) Osiedle Studenckie PK, przy ul. Skarżyńskiego 7 w Krakowie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości 25
- "ODBIÓR I TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW"
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.