eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPN 27/16 - dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Wrocław: PN 27/16 - dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów
Numer ogłoszenia: 117758 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63296 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 27/16 - dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy staplerów, klipsów i ładunków do staplerów - zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1 do siwz. Dostarczane przedmioty zamówienia muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Apteki (budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 3 dni od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego asortymentu, nie więcej niż 40% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Wymagania dodatkowe: 1) Wymaga się aby przedmioty zamówienia były pakowane dodatkowo w opakowaniu kartonowym zawierającym informacje o produkcie, kodzie, zawierające instrukcje obsługi, termin ważności, 2) Dostarczany towar winien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem i utratą sterylności, 3) Wymaga się aby przedmioty były opisane co do rodzaju w języku polskim, 4) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych produktów, 5) Data ważności i seria na fakturze, faktura VAT na nośniku magnetycznym( dyskietka, CD, pendrive) 6) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy, 7) Przedmiot musi spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93 42 EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz.U. 2015r. poz. 876) i zgodny z wymogami zasadniczymi wyrobu na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych, 8) Staplery okrężne - niezbędne posiadanie skali docisku. Zakres docisku po zgięciu zszywki - 1,0 mm - 2,5 mm. Noga zszywki staplera winna mieć długość min. 5mm. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 opakowaniu. Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz 876). Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PN 27/16 - dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów ZADANIE NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148071,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152301,60

  • Oferta z najniższą ceną: 152301,60 / Oferta z najwyższą ceną: 152301,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PN 27/16 dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beryl Med Ltd. 1 st Floor, 26 Fouberts Place, Londyn W1F 7PP, Wielka Brytania adres w Polsce: ul. Sadowa 14, 05 - 410 Józefów, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67646,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72025,20

  • Oferta z najniższą ceną: 72025,20 / Oferta z najwyższą ceną: 72025,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.