Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Knurów: zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - ETAP I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Knurów, do kontaktów: Grażyna Szweda, Monika Szczuk, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521, e-mail: zp@knurow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.knurow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - ETAP I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Knurów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty ziemne, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U o ściance litej typ S z wydłużonym kielichem w zakresie średnic Dn 200 - 250 mm oraz studzienkami Ø 425, Ø 600 i Ø 1000 mm PVC lub PE, o łącznej długości około 594 mb (z przykanalikami z budynków mieszkalnych z rur PVC Ø 160 mm podprowadzonych do poszczególnych granic nieruchomości - 0,5 m od granicy), - budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o ściance litej typ S z wydłużonym kielichem w zakresie średnic Dn 200 - 500 mm oraz studzienkami Ø 425, Ø 600 i Ø 1000 mm PVC lub PE oraz studzienkami Ø 1200 betonowe, o łącznej długości około 640 mb (z wylotem studzienki kanalizacyjnej do 0,5 m w kierunku działki budowlanej), - budowa sieci wodociągowej Ø 90 - 160 o łącznej długości około 570 mb z rur polietylenowych PE 100 typu SDR 11, z włączeniem do istniejącej stalowej sieci wodociągu Ø 300, - zmiana przebiegu linii kablowej 20 kV o łącznej długości około 177 mb, - przesadzenie lub wycinka drzew, zgodnie z decyzją Starosty Powiatu Gliwickiego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót w zakresie I Etapu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - złożą w terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wniosek winien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz winien prowadzić działalność z zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia (roboty instalacyjne i drogowe), 2) wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót, przedmiotem których było wykonanie: 2.1) minimum 2 zadań o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 600.000 zł każde, obejmujących budowę kanalizacji deszowej lub sanitarnej, i 2.2) minimum 2 zadań o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 150.000 zł każde, obejmujących budowę sieci wodociągowej, i 2.3) minimum 1 zadania o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niz 100.000 zł, obejmującego budowę, przekładkę linii energetycznych, 3) wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, w tym wskazać osoby na poniższe stanowiska, legitymujące się niżej wymienionymi kwalifikacjami: 3.1) kierownika budowy - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3.2) kierownika robót elektrycznych - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych, 4) wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, tzn. posiadać przeciętny obrót roczny w wysokości minimum 1.500.000 zł liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży), 5) wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) wykonawca winien wykonać zamówienie siłami własnymi, z wyłączeniem prac polegających na zmianie przebiegu linii kablowej 20 kV, które wykonawca może powierzyć podwykonawcom. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz każdy z w/w wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (spełnia - 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki jest większa niż 7, zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów przez więcej niż 7 wykonawców zamawiający dokona oceny w następujacy sposób: - za wykonanie większej ilości robót kanalizacyjnych niż wymagane minimum 2 zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każdą dodatkowo wykonaną robotę, - za wykonanie większej ilości robót wodociągowych niż wymagane minimum 2 zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każdą dodatkowo wykonaną robotę, - za wykonanie większej ilości robót elektrycznych niż wymagane minimum 1 zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każda dodatkowo wykonana robotę. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych robót kanalizacyjnych, wodociągowych i elektrycznych, wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób wymienionych w pkt 3 opisu warunków postępowania, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC. 5. rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. wykaz podwykonawców wraz z zakresem wykonywanych przez nich prac. Dokumenty winne być złożone w formie określonej w ww. rozporządzeniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ww. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Niniejsze zamówienie będzie przeprowadzone i udzielone wspólnie przez Gminę Knurów i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Knurowie, zgodnie z Porozumieniem z dnia 22.12.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Remont pokrycia dachu w MSP7 w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Zakup serwerów dla klastra Windows. Zakup licencji oprogramowania Windows Server Datacenter
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" - drugie postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Domu Ludowego w Parceli
- Wykonanie dokumentacji proj. i robót bud. w projekcie pn."Innowacyjne laboratoria krajowego sektora rolnożywnościowego: Poprawa efektywności energetycznej budynku IBPRS-PIB w Łodzi" i innych prac
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie na potrzeby funkcjonowania żłobka.
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/24/ZP/2025
- "Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Nieskurzowie"
- Budowa drogi gminnej nr G493047P w miejscowości Drzewce oraz Budowa dróg wewnętrznych N49 i N48 w miejscowości Drzewce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.