Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Tychy: Organizacja szkoleń dla 250 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach
Numer ogłoszenia: 117526 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 7815861, faks 032 7815860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń dla 250 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkoleń dla 250 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach niżej wymienionych zakresach: 1) Telemarketer -10 osób, 2) Przedstawiciel handlowy -15 osób, 3) Sprzedawca handlowiec, obsługa programu magazynowego oraz kasy fiskalnej -15 osób, 4) Pracownik utrzymania czystości -15 osób, 5) Pracownik biurowy -15 osób, 6) Magazynier z obsługą wózka jezdniowego - 30 osób (2 grupy po 15 osób), 7) Kucharz małej gastronomii - 15 osób, 8) Pracownik ogólnobudowlany - 15 osób, 9) SEP do 1 kV pomiary i dozór - 15 osób, 10) Prawo Jazdy kat. C+E - 6 osób, 11) Świadectwo kwalifikacji (przewóz rzeczy)- podstawy - 15 osób, 12) Monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - 12 osób, 13) Spawanie w osłonie dwutlenku węgla metodą MAG - 135 - 15 osób , 14) Kasa fiskalna - 15 osób, 15) Operator koparko-ładowarki - 6 osób, 16) Kierowca wózka jezdniowego - 36 osób (3 grupy po 12 osób)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia po uzyskaniu dodatkowych środków na realizację szkoleń
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń czyli wskazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie liczby przeszkolonych osób w tej samej tematyce zgodnie z zakresem szkolenia, ilość wykonanych szkoleń w tej samej tematyce zgodnie z zakresem szkolenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Preliminarz kosztów szkolenia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wypełniony program szkolenia wszystkie rubryki muszą być wypełnione stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowane ogólne warunki umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisywania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument, wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2010, a w przypadku podmiotów rozpoczynających działalność szkoleniową w roku 2010 zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jedn. Dz. U. z 2008r. nr 69, poz. 415 z późn. zm. 8. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 5 9. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Wykaz przeprowadzonych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załącznik nr 8 do SIWZ. 12. Pisemne zgody wykładowców lub instruktorów, załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - posiadanie akredytacji lub certyfikatu jakości usług - 10
- 3 - okres działania na rynku - 10
- 4 - liczba przeszkolonych osób w tej samej tematyce w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - 10
- 5 - ilość wykonanych szkoleń w tej samej tematyce w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - 10
- 6 - 5) ilość referencji wystawionych przez instytucje korzystające z usług instytucji szkoleniowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w pokoju nr 407 na III piętrze Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach ul. Budowlanych 59..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach ul. Budowlanych 59 w pokoju 415 III piętro (kancelaria urzędu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt W kierunku zatrudnienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na mieszkalny przy ul. Budowlanych 96"
- Wykonanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania pod nazwą: "Budowa chodników pomiędzy ul. Żwakowską 17-21 a Szkołą Podstawową nr 22"(BO)
- Opracowanie założeń koncepcyjnych dla spójnego projektu przeciwdziałania podtopieniom (zadanie 1 i zadanie 2)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"II postępowanie
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- U/20/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu UltraRatunek - Wsparcie studentów koła naukowego Fizjologia w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.