Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Wadowice: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 117521 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach, jako zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego nr GK.271.1.25.2.2015..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Opracowywania Programów Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek,, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015r. Nr 2164 - tekst jednolity) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki temu samemu wykonawcy tj. panu Marcinowi Dobek, prow. działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Opracowywania Programów Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm, gdyż: 1) wartość zamówienia dodatkowego nie będzie przekraczać połowy zamówienia podstawowego, tj. kwoty: 107.500,00 zł. netto - wartość zamówienia dodatkowego wyniesie 15.000,00 zł netto, co stanowi około 14% wartości realizowanego zadania podstawowego; 2) bez wykonania zamówienia dodatkowego, nie jest możliwe wykonanie zamówienia podstawowego; 3) wykonanie zamówienia dodatkowego, tj. audytu bezpieczeństwa stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, z uwagi na zmiany projektowe, które w konsekwencji doprowadziły do sytuacji, że w miejsce jednego skrzyżowania o przesuniętych wlotach należy zaprojektować dwa skrzyżowania, dla których obowiązują odległości między skrzyżowaniami wynikające z warunków technicznych (minimum 600 m). 4) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, z uwagi na: a) Zaawansowane prace projektowe na zadaniu; b) Nieznajomością zagadnień projektowych związanych z zadaniem głównym; c) Wydłużeniem terminu wykonania prac projektowych oraz przestoju w tych pracach; d) Koniecznością reorganizacji pracy obecnego wykonawcy, który na okres od rozpoczęcia procedury przetargowej do zakończenia prac projektowych na zadaniu dodatkowym, poniósłby koszty przestoju; e) Koniecznością wydłużono zakończenia całego zadania projektowego. 5) wykonanie zamówienia podstawowego jest ściśle uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Dostawa odczynników i kart do oznaczeń immunohematologicznych kompatybilnych z aparatem Wadiana firmy Grifols dla ZZOZ w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.