Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Wadowice: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 117521 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie dwóch skrzyżowań ul. Wenecja i ul. Wałowa w Wadowicach, jako zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego nr GK.271.1.25.2.2015..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Opracowywania Programów Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek,, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015r. Nr 2164 - tekst jednolity) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki temu samemu wykonawcy tj. panu Marcinowi Dobek, prow. działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Opracowywania Programów Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm, gdyż: 1) wartość zamówienia dodatkowego nie będzie przekraczać połowy zamówienia podstawowego, tj. kwoty: 107.500,00 zł. netto - wartość zamówienia dodatkowego wyniesie 15.000,00 zł netto, co stanowi około 14% wartości realizowanego zadania podstawowego; 2) bez wykonania zamówienia dodatkowego, nie jest możliwe wykonanie zamówienia podstawowego; 3) wykonanie zamówienia dodatkowego, tj. audytu bezpieczeństwa stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, z uwagi na zmiany projektowe, które w konsekwencji doprowadziły do sytuacji, że w miejsce jednego skrzyżowania o przesuniętych wlotach należy zaprojektować dwa skrzyżowania, dla których obowiązują odległości między skrzyżowaniami wynikające z warunków technicznych (minimum 600 m). 4) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, z uwagi na: a) Zaawansowane prace projektowe na zadaniu; b) Nieznajomością zagadnień projektowych związanych z zadaniem głównym; c) Wydłużeniem terminu wykonania prac projektowych oraz przestoju w tych pracach; d) Koniecznością reorganizacji pracy obecnego wykonawcy, który na okres od rozpoczęcia procedury przetargowej do zakończenia prac projektowych na zadaniu dodatkowym, poniósłby koszty przestoju; e) Koniecznością wydłużono zakończenia całego zadania projektowego. 5) wykonanie zamówienia podstawowego jest ściśle uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Lęśnica - Stryszów - Zembrzyce w m. Zakrzów poprzez budowę chodnika na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1706K w stronę Gimnazjum w Zakrzowie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1732K w miejscowości Jaszczurowa od km ok. 0+800 do km 1+116 o długości ok. 316 m polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1770K Witanowice-Zygodowice-Woźniki w m. Zygodowice i w m. Woźniki poprzez budowę drogi dla pieszych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1779K Babica-Witanowice w km ok.1+740,00 do km ok.2+510,00 i od km ok.2+680,0 do km ok.3+005,0 w miejscowości Witanowice
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Remont zabytkowej elewacji budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z możliwością rozszerzenia zakresu w ramach prawa opcji o remont dodatkowych elementów elewacji oraz pomieszczeń wewnętrznych
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- Rozbudowa istniejącego kompleksu TWR Lublin o nową wieżę kontroli ruchu lotniczego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 392 do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami". Umowa realizowana będzie w ramach dofinansowania Projektu: "Do
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " "Przebudowa DP 4339E ul. Legionów od ul. Dąbrowskiej do ul. Zielonej".
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej nr 62 w Gdańsku przy ul. Kępnej 38 - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.