eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneprace projektowe i roboty budowlano-montażowe dla projektu rewitalizacji zabytkowego zespołu dworsko parkowego położonego w Zakopanem - Kuźnice na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, obejmujący budynek dawnej szkoły domowej pracy kobiet (rewitalizacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Zakopane: prace projektowe i roboty budowlano-montażowe dla projektu rewitalizacji zabytkowego zespołu dworsko parkowego położonego w Zakopanem - Kuźnice na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, obejmujący budynek dawnej szkoły domowej pracy kobiet (rewitalizacja - Kuźnice III etap) oraz wybór inspektora nadzoru dla prac budowlano-montażowych
Numer ogłoszenia: 117515 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Tatrzański Park Narodowy, ul. Chałubińskiego 42a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063203, fax 018 2063579.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace projektowe i roboty budowlano-montażowe dla projektu rewitalizacji zabytkowego zespołu dworsko parkowego położonego w Zakopanem - Kuźnice na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, obejmujący budynek dawnej szkoły domowej pracy kobiet (rewitalizacja - Kuźnice III etap) oraz wybór inspektora nadzoru dla prac budowlano-montażowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje prace projektowe i roboty budowlano-montażowe dla projektu rewitalizacji zabytkowego zespołu dworsko parkowego położonego w Zakopanem - Kuźnice na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, obejmujący budynek dawnej szkoły domowej pracy kobiet (rewitalizacja - Kuźnice III etap) oraz wybór inspektora nadzoru dla prac budowlano-montażowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 72 500,00 zł (sł. siedemdziesiąt dwa tyś. pięćset zł). dla zadania nr 1.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA ZADANIA NR1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia, należy rozumieć zamówienie spełniające następujący warunek : wykonanie roboty budowlanej o wartości co najmniej 5 000 000.00 zł netto, każda. 6) Wskażą kierowników budowy w poszczególnych branżach (konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej), posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. 7) Wskażą projektantów w poszczególnych branżach(sanitarna, konstrukcje, elektryczna) 8) Wykonawca przedłoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000.00 zł. . 9) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000.00 zł. lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000.00 zł. 10) do dnia 31.07.2007 roku dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w obecności przedstawiciela zamawiającego, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia ( sprawdzić wszystkie dane na obiekcie). 11) Spełniają pozostałe wymagania zawarte w SIWZ DLA ZADANIA NR 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 6) dysponują specjalistami - inspektorami nadzoru z uprawnieniami w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 7) specjaliści wymienieni w pkt.5 i 6 posiadają zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Samorządu Budowlanego. 8) spełniają pozostałe wymagania zawarte w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA ZADANIA NR 1 W celu potwierdzenia spełniania opisanych ww. warunków, Wykonawca musi załączyć do formularza oferty stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ następujące dokumenty : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być dołączone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być dołączone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być dołączone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być dołączone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. 5.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 6. Wykaz personelu uczestniczącego w wykonaniu zamówienia, pełniącego funkcję kierownika budowy w poszczególnych branżach (konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej ) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 3. 7. Wykaz projektantów w poszczególnych branżach (konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 4. 8. Wykaz podwykonawców na zał. nr 5 ( w przypadku nie zatrudnienia podwykonawców na załączniku należy wpisać-NIE DOTYCZY). 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat conajmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 6 do SIWZ. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000.00 zł. 12.Dowód wniesienia wadium 13. Akceptację załączonego wzoru umowy. DLA ZADANIA NR 2 W celu potwierdzenia spełniania opisanych w/w warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty stanowiącej zał. nr 1 następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o udziale w zamówieniu podwykonawców, zał. nr.3 4) Kserokopię uprawnienia budowlanego w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 5) Kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń specjalistów - inspektorów nadzoru z uprawnieniami w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej , wymienionych w zał. nr 4. 6) Kserokopie zaświadczeń o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, inspektora nadzoru oraz inspektorów nadzoru wymienionych w zał. nr 4. 7) Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tpn.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 Zakopane ul. Chałubińskiego 42a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 34-500 Zakopane ul. Chałubińskiego 42a- sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. (Umowa nr Z/2.12/I/1.4/56005/U/22/06 o dofinansowanie Projektu Z/2.12/I/1.4/560/05)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prace projektowe i roboty budowlano-montażowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace projektowe i roboty budowlano-montażowe dla projektu rewitalizacji zabytkowego zespołu dworsko parkowego położonego w Zakopanem - Kuźnice na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, obejmujący budynek dawnej szkoły domowej pracy kobiet (rewitalizacja - Kuźnice III etap).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wybór inspektora nadzoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wybór inspektora nadzoru dla prac budowlano-montażowych w zadaniu nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3, 74.26.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.