eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasłoroboty budowlane wykonanie nadbudowy dachu na budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Jasło: roboty budowlane wykonanie nadbudowy dachu na budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe
Numer ogłoszenia: 117452 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jaśle , ul. Floriańska 92, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464321, faks 13 4464321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane wykonanie nadbudowy dachu na budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane wykonanie nadbudowy dachu na budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 4 845 000 euro 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe, 2. roboty murowe, 3. pokrycie dachu, 4. stolarka okienna, 5. stolarka drzwiowa, 6. tynki i okładziny, 7. podłoża i posadzki, 8. malowanie, 9. elewacja, 10. roboty instalacyjne, 11. instalacje elektryczne. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: - kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, - ubezpieczeniem placu budowy, - uporządkowaniem miejsc realizacji robót - w tym wywóz gruzu powstałego podczas prac poza teren Inspektoratu, - usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, - organizacją placu budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, - zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia, - naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, - wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Podane w opisach nazwy własne i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2) Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Do obowiązków wykonawcy należy sprawdzenie dokonanie weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w Jaśle Panem Andrzejem Smyką tel. 601 653 724. W przypadku stwierdzenia, że zakres robót podany przez Zamawiającego w SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Ujęcie dodatkowych prac w kalkulacji ceny ofertowej przez Wykonawców będzie wymagane po stwierdzeniu ich niezbędności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający zamieści na stronie internetowej stosowaną informację dotyczącą obowiązku objęcia takich prac w kalkulacji ceny ofertowej. 4) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 5) Zastosowane przy realizacji robót materiały i wyroby budowlane powinny być w standardzie nie niższym niż użyte w dotychczas przeprowadzonych robotach modernizacyjnych w pomieszczeniach Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Komisji Odbioru robót. 6) Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie (tablice informacyjne). 7) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą wykonanie 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia na kwotę 100.000,00 zł w tym prace ogólnobudowlane i wykończeniowe. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wykaz zrealizowanych robót i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wykaz osób, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (art. 23), oferta spełniać musi następujące wymagania: Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, w odniesieniu do pozostałych warunków muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany podatku VAT następującej z mocy prawa, b) zmiany adresu i nazwy Wykonawcy bez zmiany podmiotowej, c) zmiana kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazane w ofercie Wykonawcy, d) zmiany w dokumentacji projektowej, e) zmiany terminu rozpoczęcia oraz zakończenia robót w sytuacji gdy wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania z przyczyn zależnych od Zamawiającego w terminie, o których mowa w § 2 z uwagi na np. warunki techniczne, organizacyjne robót o czas proporcjonalny do wstrzymania robót. f) zmiany terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej takich jak: klęski żywiołowe (powódź, pożar, trzęsienie ziemi itp.), działania wojenne, strajki niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec o czas trwania tych zdarzeń. g) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania robót, zamiana robót lub zmniejszeniem ilości robót, będących przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwjaslo.pl http://piwjaslo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jaśle ul. Floriańska 92 Sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jaśle ul. Floriańska 92 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.