eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Opracowanie koncepcji realizacji systemu monitoringu, bezpieczeństwa oraz platformy wdrażania usług typu Intelligent City dla obszaru Nowego Centrum Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Łódź: Opracowanie koncepcji realizacji systemu monitoringu, bezpieczeństwa oraz platformy wdrażania usług typu Intelligent City dla obszaru Nowego Centrum Łodzi
Numer ogłoszenia: 117385 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nowego Centrum Łodzi , ul. Piotrkowska 171/173, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 272 64 10, faks 42 272 64 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ncl.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji realizacji systemu monitoringu, bezpieczeństwa oraz platformy wdrażania usług typu Intelligent City dla obszaru Nowego Centrum Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji realizacyjnej systemu monitoringu, bezpieczeństwa oraz platformy wdrażania usług typu Inteligent City dla obszaru Nowego Centrum Łodzi. Na koncepcję realizacyjną składają się następujące komponenty: - analiza stanu istniejącego; - koncepcja wykonawca systemu monitoringu na obszarze Nowego Centrum Łodzi; - koncepcja rozwoju systemu, w tym w kierunku budowy platformy wdrażania usług typu Intelligent City dla obszaru Nowego Centrum Łodzi z uwzględnieniem potrzeb całości Miasta Intelligent City; - zestaw wytycznych, określających minimalne wymagania dla projektowanych systemów oraz dla innych miejskich projektów zawierających komponenty ICT, pod kątem ich wykorzystania dla potrzeb rozwoju usług typu Intelligent City; - modele biznesowe wdrażania usług typu Intelligent City z rekomendacją dot. Modelu preferowanego w warunkach Zamawiającego; - materiały promocyjne(prezentacja i podsumowanie). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku do specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.24.10.00 - Usługi specyfikacji projektu krytycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9000,00 zł, słownie dziewięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku - wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał: - projekty techniczne, zakończone wdrożeniem, w zakresie proaktywnych systemów monitoringu obszarów miejskich (co najmniej 1 projekt) lub obiektów użyteczności publicznej (co najmniej 2 projekty), z systemem zarządzania, przetwarzania, rejestracji, archiwizacji, udostępniania i centrum oglądowym oraz liczbą punktów kamerowych powyżej 100 (w każdym projekcie) obsługiwanych przez ten system. - co najmniej 3 projekty techniczne, zakończone wdrożeniem, systemów dla usług typu Intelligent City w zakresie: Inteligentnych Systemów Transportowych z zakresu zarządzania ruchem lub zarządzania transportem publicznym w miastach powyżej 400.000 mieszkańców i obejmującym swym zakresem co najmniej 20 skrzyżowań ulicznych (co najmniej jeden projekt techniczny obowiązkowy); lub systemów monitoringu jakości środowiska obejmujących swym zakresem budowę sieci co najmniej 5 stacji monitorujących jakość środowiska z prezentacją danych na tablicach zmiennej treści oraz wirtualnie, w tym za pomocą aplikacji mobilnych, obejmującą swym zakresem obszar min. 50 ha. lub systemów zarządzania infrastrukturą miejskąna terenie miasta, w miastach powyżej 200.000 mieszkańców, w zakresie zarządzania infrastrukturą: oświetleniową lub wodociągową lub kanalizacyjną obejmującą swym zakresem obszar min. 50 ha. - co najmniej 3 Studiów Wykonalności projektów o charakterze inwestycyjnym, realizowanych dla podmiotów publicznych, dotyczących projektów współfinansowanych ze środków unijnych, o wartości każdego z projektów co najmniej 10 MPLN brutto, które to Studia przeszły pozytywnie kwalifikację formalną i merytoryczną w odpowiednich instytucjach zarządzającej funduszami Unii Europejskiej Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający definiuje następujące pojęcia: Projekt jest zorganizowanym przedsięwzięciem o charakterze jednorazowym, o zdefiniowanym zakresie, oraz zrealizowanym w ściśle określonym przedziale czasu i z wykorzystaniem określonych zasobów. Program jest zbiorem powiązanych ze sobą przedsięwzięć (projektów) zarządzanych w sposób skoordynowany. Podmiot publiczny jest to jednostka sektora finansów publicznych, określona w Ustawie o finansach publicznych (lub analogicznym akcie prawnym w przypadku podmiotów zagranicznych) oraz przedsiębiorstwa i spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostek sektora finansów publicznych. Proaktywny System Monitoringu (System Pro-aktywny) - system monitoringu wyposażony w możliwości wyprzedzania sytuacji niebezpiecznych - zanim dojdzie do zdarzenia lub w momencie gdy jest popełniane, system musi wykonywać analizy prewencyjne i na ich podstawie generować alerty. Obiekt Użyteczności Publicznej - obiekt o którym mowa w §3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz wymagane uprawnienia: a) Kierownik Projektu: wykształcenie wyższe magisterskie techniczne lub magisterskie ekonomiczne lub równoważne w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni certyfikat z zakresu zarządzania projektami organizacji PMI lub APM lub IPMA, certyfikat z zakresu zarządzania biurami projektów lub programów, np. P3O, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania programami lub projektami, kierowanie co najmniej jednym Programem lub Projektem o wartości powyżej 10 mln zł współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej lub Banku Światowego. b) Ekspert ds. zarządzania projektami wykształcenie wyższe magisterskie techniczne lub magisterskie ekonomiczne lub równoważne w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni certyfikat z zakresu zarządzania projektami organizacji PMI lub APM lub IPMA, doświadczenie w prowadzeniu biura wsparcia dla projektu o wartości powyżej 10 mln PLN netto oraz wsparcia biura programu obejmującego co najmniej 5 projektów, doświadczenie w prowadzeniu wsparcia biura programu obejmującego co najmniej 5 projektów, co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy przedsięwzięciach o charakterze projektów. c) Ekspert ds. prawnych. wykształcenie wyższe prawnicze lub równoważne w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni doświadczenie w zakresie ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym. d) Ekspert ds. finansowych. wykształcenie magisterskie techniczne lub magisterskie ekonomiczne lub równoważne w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni doświadczenie przy przygotowaniu założeń finansowych oraz projekcji finansowych dla co najmniej dwóch projektów PPP, w tym jednego o wartości co najmniej 10 mln PLN netto na rzecz podmiotu publicznego. e) Ekspert ds. IT 5 letnie doświadczenie w projektowaniu rozbudowanych systemów IT oraz oprogramowania zarządzającego urządzeniami rozproszonymi w wielu lokalizacjach terenowych. f) Ekspert ds. telekomunikacji 5 letnie doświadczenie w projektowaniu rozbudowanych sieci przesyłu danych pracujących w oparciu o połączenia kablowe. g) Ekspert ds. systemów wizyjnych 5 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów monitoringu wizyjnego (CCTV), m.in. w terenie otwartym (poza obiektami kubaturowymi), w zakresie zadań związanych z ruchem drogowym, lub kierowaniu, lub nadzorowaniu prac z tym związanych. Dla wymagań opisanych w lit. e) do g) dopuszcza się łączenie kompetencji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku -Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada: a) środki finansowe w kwocie 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości; b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty - dokumentach. Zamawiający oceni rzetelność Wykonawców. Za nierzetelnego zostanie uznany wykonawca, którego 33% łącznej liczby wykazanych usług głównych zostało niewykonanych lub wykonanych nienależycie w rozumieniu kodeksu cywilnego lub nie wykonał lub wykonał nienależycie dwie lub więcej usługi główne, których wartość wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych). Jako główne usługi należy rozumieć wszelkie usługi wskazane w poszczególnych warunkach udziału w postępowaniu których wartość przekraczała 80 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy), jakie Wykonawca wykonał w ostatnich 3 latach. Wykonawca w wykazie usług głównych obowiązany jest wymienić wszystkie usługi główne które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nowego Centrum Łodzi ul. Piotrkowska 171/173 90-447 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Nowego Centrum Łodzi ul. Piotrkowska 171/173 90-447 Łódź sekretariat pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.