Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Namysłów: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 117366 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie, pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190920, fax 077 4190925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy, dla niżej określonych zadań (szkoleń, kursów). Po zakończeniu szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone - za zgodność z oryginałem: kopie dziennika zajęć - jeżeli jest prowadzony, kopie listy obecności, w zależności od rodzaju uzyskanych uprawnień kopie: zaświadczeń, świadectw o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu uprawnień, certyfikatów, kopie deklaracji ubezpieczeniowej lub potwierdzenie przekazanych składek na ubezpieczenie uczestników szkolenia na okres jego trwania, imienny wykaz osób, które nie zdały egzaminu bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, oryginał faktury,rachunku wraz z zestawieniem wszystkich usług, bez wskazywania szczegółowych kwot składających się na te kategorie wydatków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikującą zakresu przedmiotu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłu¬gom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych ww. oświadczeń i dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8) atest dotyczący prowadzenia szkoleń oraz egzaminowania w oparciu o określone wytyczne albo certyfikat lub zezwolenie dotyczące prowadzenia określonych szkoleń albo zaświadczenie, akredytacja lub zezwolenie wydane przez kuratora oświaty; 9) zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w danym Wojewódzkim Urzędzie Pracy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz.U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365); 10) preliminarz kursu / preliminarze kursów*; 11) program nauczania; 12) harmonogram zajęć; 13) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *; 14) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. czas trwania kursu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zastosowanie komputera w firmie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZADANIE NR 1 - ZASTOSOWANIE KOMPUTERA W FIRMIE WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, a jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywaja się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: klasyfikacji podstawowych podmiotów gospodarczych, zagadnień z zakresu prawa pracy, organizacji pracy w małej firmie (obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji i rejestru pism i spraw, redagowanie pism) spraw kadrowych, ubezpieczeń społecznych, płac, obsługi programów Kadrowo-płacowych: Płatnik i Płace fakturowania komputerowego, obsługi arkusza kalkulacyjnego, korzystania z zasobów sieci Internet, tworzenia i wykorzystywania baz danych na potrzeby firmy, - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin: 160 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż pięć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 01.08.2007 - 04.09.2007 r., b) II gr.: 13.08.2007 r. - 14.09.2007 r.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. czas trwania kursu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Europejski Certyfikat umiejętności komputerowych - ECDL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. ZADANIE NR 2 - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH- ECDL WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, a jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie , - jeżeli zajęcia szkolenia odbywają się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: podstaw technik informatycznych (budowa i działanie komputera, oprogramowanie komputera), użytkowania komputera (zarządzanie jego zasobami, systemowy edytor tekstu), zastosowania podstawowych programów użytkowych: edytor tekstu (tworzenie i przetwarzanie tekstów, tworzenie i operacje na tabelach, wstawianie grafiki do dokumentu), obsługi arkusza kalkulacyjny, wykorzystywania baz danych, obsługi pakietu prezentacyjnego (grafika, tworzenie prezentacji), korzystania z zasobów sieci Internet, - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin:152 godziny w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż pięć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 30.08.2007 - 03.10.2007 r., b) II gr.: 10.09.2007 r. - 12.10.2007 r.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. czas trwania kursu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwisant komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. ZADANIE NR 3 - SERWISANT KOMPUTEROWY WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywaja się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: budowy, instalacji, konfiguracji, modernizacji sprzętu komputerowego, podawania i usuwania komponentów komputera, zasad poruszania się po sieciach komputerowych, zarządzania pamięcią w systemach komputerowych, instalacji sieci komputerowych pod systemem DOS i MS Windows - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin: 80 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż trzy tygodnie, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 24.09.2007 - 12.10.2007 r., b) II gr.: 01.10.2007 r. - 19.10.2007 r.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. czas trwania kursu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Księgowość komputerowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. ZADANIE NR 4 - KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywają się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: podstawowych zasad księgowości z zachowaniem obowiązujących przepisów, zastosowania nowoczesnych programów komputerowych z zakresu księgowości - liczba osób do przeszkolenia: 10, - liczba godzin:170 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż sześć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: 15.10.2007r.- 23.11.2007r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. czas trwania kursu - 10
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ligotce
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - II postępowanie.
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- Kursy zawodowe w różnych branżach zawodowych dla uczniów z 4 szkół w ramach projektu pn."Nowoczesna edukacja zawodowa drogą do sukcesu"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.