eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówPrzeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.Pespektywy dla młodzieży- schemat aWspieranie młodzieży na rynku pra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Namysłów: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 117366 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie, pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190920, fax 077 4190925.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich dotyczących Działania 1.2.: Pespektywy dla młodzieży- schemat a: Wspieranie młodzieży na rynku pracy, dla niżej określonych zadań (szkoleń, kursów). Po zakończeniu szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone - za zgodność z oryginałem: ­ kopie dziennika zajęć - jeżeli jest prowadzony, ­ kopie listy obecności, ­ w zależności od rodzaju uzyskanych uprawnień kopie: zaświadczeń, świadectw o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu uprawnień, certyfikatów, ­ kopie deklaracji ubezpieczeniowej lub potwierdzenie przekazanych składek na ubezpieczenie uczestników szkolenia na okres jego trwania, ­ imienny wykaz osób, które nie zdały egzaminu bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, ­ oryginał faktury,rachunku wraz z zestawieniem wszystkich usług, bez wskazywania szczegółowych kwot składających się na te kategorie wydatków.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wnoszenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikującą zakresu przedmiotu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłu¬gom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych ww. oświadczeń i dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8) atest dotyczący prowadzenia szkoleń oraz egzaminowania w oparciu o określone wytyczne albo certyfikat lub zezwolenie dotyczące prowadzenia określonych szkoleń albo zaświadczenie, akredytacja lub zezwolenie wydane przez kuratora oświaty; 9) zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w danym Wojewódzkim Urzędzie Pracy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz.U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365); 10) preliminarz kursu / preliminarze kursów*; 11) program nauczania; 12) harmonogram zajęć; 13) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *; 14) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas trwania kursu - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zastosowanie komputera w firmie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZADANIE NR 1 - ZASTOSOWANIE KOMPUTERA W FIRMIE WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, a jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywaja się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: klasyfikacji podstawowych podmiotów gospodarczych, zagadnień z zakresu prawa pracy, organizacji pracy w małej firmie (obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji i rejestru pism i spraw, redagowanie pism) spraw kadrowych, ubezpieczeń społecznych, płac, obsługi programów Kadrowo-płacowych: Płatnik i Płace fakturowania komputerowego, obsługi arkusza kalkulacyjnego, korzystania z zasobów sieci Internet, tworzenia i wykorzystywania baz danych na potrzeby firmy, - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin: 160 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż pięć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 01.08.2007 - 04.09.2007 r., b) II gr.: 13.08.2007 r. - 14.09.2007 r.,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. czas trwania kursu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Europejski Certyfikat umiejętności komputerowych - ECDL.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. ZADANIE NR 2 - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH- ECDL WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, a jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie , - jeżeli zajęcia szkolenia odbywają się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: podstaw technik informatycznych (budowa i działanie komputera, oprogramowanie komputera), użytkowania komputera (zarządzanie jego zasobami, systemowy edytor tekstu), zastosowania podstawowych programów użytkowych: edytor tekstu (tworzenie i przetwarzanie tekstów, tworzenie i operacje na tabelach, wstawianie grafiki do dokumentu), obsługi arkusza kalkulacyjny, wykorzystywania baz danych, obsługi pakietu prezentacyjnego (grafika, tworzenie prezentacji), korzystania z zasobów sieci Internet, - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin:152 godziny w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż pięć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 30.08.2007 - 03.10.2007 r., b) II gr.: 10.09.2007 r. - 12.10.2007 r.,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. czas trwania kursu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwisant komputerowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. ZADANIE NR 3 - SERWISANT KOMPUTEROWY WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywaja się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: budowy, instalacji, konfiguracji, modernizacji sprzętu komputerowego, podawania i usuwania komponentów komputera, zasad poruszania się po sieciach komputerowych, zarządzania pamięcią w systemach komputerowych, instalacji sieci komputerowych pod systemem DOS i MS Windows - liczba osób do przeszkolenia ogółem 20, podzielona na dwie grupy - I gr. 10 osób, II gr. 10 osób, - liczba godzin: 80 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż trzy tygodnie, - wstępny termin realizacji szkolenia: a) I gr.: 24.09.2007 - 12.10.2007 r., b) II gr.: 01.10.2007 r. - 19.10.2007 r.,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. czas trwania kursu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Księgowość komputerowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. ZADANIE NR 4 - KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA WYMAGANIA: - miejsce realizacji szkolenia: woj. opolskie, jak najbliżej Namysłowa, jeżeli jest to możliwe do zrealizowania- to w Namysłowie - jeżeli zajęcia szkolenia odbywają się poza Namysłowem, to jednostka Szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić dowóz na zajęcia i powrót do Namysłowa uczestnikom szkolenia, - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, - zajęcia z zakresu: podstawowych zasad księgowości z zachowaniem obowiązujących przepisów, zastosowania nowoczesnych programów komputerowych z zakresu księgowości - liczba osób do przeszkolenia: 10, - liczba godzin:170 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, - czas trwania szkolenia: nie dłużej niż sześć tygodni, - wstępny termin realizacji szkolenia: 15.10.2007r.- 23.11.2007r..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. czas trwania kursu - 10

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.