Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233624/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 133061061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bda6566f-999c-4a8c-93f9-aa3e8cb4ff801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bda6566f-999c-4a8c-93f9-aa3e8cb4ff80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027821/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Brzozowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.41.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 593334,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym
Nr 1 w Brzozowie
Kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie nawierzchni placu żwirowego/betonowego zlokalizowanego w miejscowości Brzozów na działce gruntowej nr 2167 na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz kostki o łącznej przybliżonej powierzchni 880m2.
Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
• Roboty ziemne i przygotowawcze
• Roboty przy kanalizacji sanitarnej
• Roboty przy kanalizacji deszczowej
• Roboty związane z wykonaniem podbudowy
• Roboty związane z wykonaniem nawierzchni
• Roboty wykończeniowe
• Roboty związane z przebudową ogrodzenia na istniejącym wjeździe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zawierający opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513633,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913201,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513633,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WOLBUD 95" PPHT Andrzej Wolanin Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861000565
7.3.4) Miejscowość: Przysietnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WOLBUD 95" PPHT ANDRZEJ WOLANIN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WOLBUD 95" PPHT ANDRZEJ WOLANIN SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513633,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów w roku 2025 oraz budowa placu manewrowego w Siemuszowej
- Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzozowie
- Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
- Dostawa samochodu do odbioru i transportu odpadów.
- Dostawa samochodów.
- Dostawa, montaż i uruchomienie paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacji nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Otwocka
- Przebudowa dróg gminnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory, w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1523W ulicy Brwinowskiej w Milanówku w zakresie budowy chodnika / ciągu pieszo-rowerowego wraz z wzmocnieniem nawierzchni jezdni
- Remont dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych
- Modernizacja dróg na terenie gminy Czerniejewo
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1176D i 1219D na wybranych odcinkach.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.