eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPR/01/08- roboty modernizacyjne instalacji centralnego ogrzewania dla budynku INTERNY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Oborniki: ZPR/01/08- roboty modernizacyjne instalacji centralnego ogrzewania dla budynku INTERNY
Numer ogłoszenia: 117352 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, fax 061 2960079.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPR/01/08- roboty modernizacyjne instalacji centralnego ogrzewania dla budynku INTERNY.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie w budynku Interny modernizacji instalacji centralnego ogrzewania na podstawie zestawienia planowanych prac sporządzonych przez Zamawiającego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne : · Oświadczenie z art. 22 ust.1 ,art. 24 ust.1 i 2 , art. 25 , art. 36 ust.4 (z wykazem : 1. nazwa części zamówienia , 2 . nazwa i adres podwykonawcy ) ustawy p.z.p. · Oświadczenie , że znają przepisy dot. wymagań , jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej i wykonają przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. ( Dz.U.06.213 poz. 1568 ) · Oświadczenie , że zakończenie robót i przekazaniu obiektu wraz z całą dokumentacją i przeprowadzonymi wszystkimi wymaganymi protokołami badań i sprawdzeń zostaną wykonane w terminie: 3 miesięcy od dnia podpisania umowy · Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji i rękojmi : 1) minimalny okres gwarancji i rękojmi 5 lat liczony po odbiorze robót ,tj. 60 m-cy , 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3) zobowiązanie , że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenie wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego , 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych w odległości oddalonej od siedziby zamawiającego nie większej niż 50 km wraz z podaniem dokładnego adresu , numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych 5) wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 bezpłatnych przeglądów instalacji , · Wykonawca obowiązany jest złożyć stosowne dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych robót poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 5 lat przed wszczęcia postępowania tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jednej roboty o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . · Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kierownika robót o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych. · Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert · Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek: informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 240 000 zł - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne dokumenty jakie obowiązany jest złożyć oferent potwierdzających spełnianie warunków 2.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków , oferta musi zawierać dodatkowe dokumenty złożone w formie odpisu lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem : · aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , · aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . · Harmonogram rzeczowo- terminowo - finansowy Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty , niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy , które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo - terminowo- finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania , · Załączniki Nr 1 , Nr 2 i Nr 3 . · w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie . 3.Opis dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, pokój Nr 8 -sekretariat -budynek administracji , otwarcie 23.06.08 godz. 11:00 sala nr 17 w budynku administracji.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.