Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Lublin: Dostawa Zadanie I: 1 szt. samochód użytkowy pięciomiejscowy o rozstawie osi min. 2650 mm, 1 szt. samochód użytkowy trzymiejscowy o rozstawie osi min. 3.000 mm; Zadanie II: 1 szt. Autobus z ilością miejsc 16 + 1
Numer ogłoszenia: 117177 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zadanie I: 1 szt. samochód użytkowy pięciomiejscowy o rozstawie osi min. 2650 mm, 1 szt. samochód użytkowy trzymiejscowy o rozstawie osi min. 3.000 mm; Zadanie II: 1 szt. Autobus z ilością miejsc 16 + 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: 1 szt. samochód użytkowy pięciomiejscowy o rozstawie osi min. 2650 mm, 1 szt. samochód użytkowy trzymiejscowy o rozstawie osi min. 3.000 mm; Zadanie II: 1 szt. Autobus z ilością miejsc 16 + 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 126.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie I - 2.500,00 PLN Zadanie II - 3.000,00 PLN 2.Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank BPH O/Lublin nr 04 1060 0076 0000 3200 0100 9821. 5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 6.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w kasie dokonane przez kasjera. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w dokumentach ofertowych. 7.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale III SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w rozdziale II SIWZ wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty wymagane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.) 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale III SIWZ z zastrzeżeniem, że: 1) zamiast dokumentów wymienionych w rozdziale pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty zawierające oświadczenia powinny być wystawione w terminach określonych w pkt. 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. średnie zużycie paliwa (zadanie I) - 20
- 3. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Dział Ekonomiczno - Administracyjny (pokój 118).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, sekretariat (p. 217).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: - 1 szt. samochód użytkowy pięciomiejscowy o rozstawie osi min. 2.650 mm. - 1 szt. samochód użytkowy trzymiejscowy o rozstawie osi min. 3.000 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 szt. samochód użytkowy pięciomiejscowy o rozstawie osi min. 2.650 mm. - 1 szt. samochód użytkowy trzymiejscowy o rozstawie osi min. 3.000 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6, 34.13.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnie zużycie paliwa - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Autobus z ilością miejsc 16 + 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autobus z ilością miejsc 16 + 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 126.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Dostawa warzyw i owoców na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-71/25)
- Dostawa analizatora immunologicznego z pakietem odczynników
- "Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 66/25)
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Dostosowania budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległosci 1 do wymagań ppoż.
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Dostosowania budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległosci 1 do wymagań ppoż.
- Adaptacja pomieszczeń biurowych Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - w ramach Utworzenia RCMC Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego typu bus dla Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- Dostawa 1 sztuki pojazdu dostawczego typu kontener nieizolowany.
- Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa samochodu ciężarowego typu wywrotka z dodatkowym osprzętem dla ŁPK Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego o dmc do 3,5t - wywrotka z podwójną kabiną
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego 2 sztuk samochodów dostawczych typu skrzynia ładunkowa otwarta
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.