eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzanyBudowa dwóch budynków mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Szadzko gmina Dobrzany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Dobrzany: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Szadzko gmina Dobrzany
Numer ogłoszenia: 116959 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Dobrzanach , ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915620201 w. 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Szadzko gmina Dobrzany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia budowa dwóch budynków mieszkalnych wolnostojących z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działkach nr geod.42 i 43-3 obręb Szadzko gmina Dobrzany Budynki, niepodpiwniczone, parterowe z dachem niskim, w technologii tradycyjnej, ściany murowane, dach z wiązarów deskowych. Budynek A Powierzchnia zabudowy 218,38m2 Powierzchnia użytkowa 171,1 m2 Kubatura 1048,12 m3 Ilość lokali mieszkalnych 6 Budynek B Powierzchnia zabudowy 302,13 m2 Powierzchnia użytkowa 239,92 m2 Kubatura 1440,88 m3 Ilość lokali mieszkalnych 7 Ławy fundamentowe betonowe z betonu B-15 zbrojone podłużne 4012; Strzemiona 0 6 co 30 cm, posadowienie budynku na głębokości 80 cm poniżej poziomu terenu Szerokość ławy fundamentowej 60 cm i wysokość 30 cm Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych B-15 grubości 36 cm na zaprawie cementowej 100. Ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych 0,7 , grubości 36 cm na zaprawie klejowej. Ściana wewnętrzna z bloczków gazobetonowych grub. 24 cm . Ścianki działowe z płytek gazobetonowych grub. 12 cm i 8 cm . Ściany działowe międzylokalowe z dwóch warstw bloczków gazobetonowych grub. 8 cm z warstwą izolacji dźwiękochłonnej z wełny mineralnej grub. 5 cm Kominy dymowe i wentylacyjne z elementów prefabrykowanych Schiedel Rondo Plus , przewód dymowy 16+W o wymiarach zewnętrznych 50 x 36 cm (nr art. 105.00-16); Przewody wentylacyjne 2 x 10-15 o wymiarach zewnętrznych 35 X 25 (nr art.741.04-20) Wieńce żelbetowe 24 x 25 cm z betonu B-20 zbrojone wg rys.9 docieplone wełną mineralną grub. 6 cm Nadproża żelbetowe wylewane z betonu B-20 zbrojone wg rys. 9 Stropodach z wiązarów deskowych, dach dwuspadowy pokryty blachą trapezową. Konstrukcja dach wg rys. 10-11. Docieplenie stropodachu wełną mineralną grub. 15 cm . Impregnacja elementów drewnianych środkiem Amifrin poprzez trzykrotne smarowanie. Posadzki w lokalach z wykładziny PCV na podłożu cementowym z termoizolacją styropianem FS20, grubości 10 cm z izolacją wodoochroną z folii izolacyjnej. Szczegółowe warstwy podłoża wg rys. 4 Stolarka okienna PCV w kolorze białym-szklenie podwójne wg rys. 7. Drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe, drzwi zewnętrzne drewniane spełniające normy cieplne dla drzwi zewnętrznych. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kategorii III, malowane farbami emulsyjnymi. Ściany kuchni i łazienek do wysokości 1,60 m -lamperia olejna. Elewacje- tynk cementowo-wapienny kat. IV, malowany farbami despersyjnymi, akrylowymi. Cokół obłożony płytkami ceramicznymi. 2.4. Zakres robót znajdujących się w dokumentacji , przedmiarach robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie sieci zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych, wodociągowo- kanalizacyjnych, instalacji c.o. na terenie projektowanych dwóch budynków zamieszkania zbiorowego. 2.5.Tam, gdzie na rysunkach, opisie technicznym, w przedmiarach robót oraz w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka , znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2.6. Zakres zadania obejmuje również: 2.6.1. Pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek zamawiającemu), 2.6.2. Wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów (w tym również pomiary elektryczne ) 2.6.3. Zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2.6.4. Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.7. Wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 2.7.1 Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. 2.7.2. Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów 2.7.3. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji 2.7.4. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 3 lata..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 17.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22.000,00zł.(słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) 17.2. Wykonawca wnosi wadium : - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym - w gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)- ksero potwierdzone, załączone do oferty, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: PKO BP SA Stargard Szcz. 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 9.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. 9.3. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta - pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia poświadczone za zgodność z oryginałem, ich odpisy lub kserokopie: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości przynajmniej 500 000zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje - dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4), (załącznik nr 4 do SIWZ) 6) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisany na Listę Członków Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba (załącznik nr 3 do SIWZ) 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień przez kierownika budowy oraz ważne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 8) Jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ); 10) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował; 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł, potwierdzający, że wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert 12) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, (załącznik nr 6) 13) Kosztorys ofertowy 14) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót 15) Dowód wpłaty wadium. 16) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 10.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; na mocy art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; w związku z powyższym do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania jak w ppkt 2 powyżej; wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do rąk ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 ppkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 10.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 10.3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.