Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Bielsko-Biała: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa ulicy Straconki w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 116846 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, faks 033 497 96 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa ulicy Straconki w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót polegających na rozbudowie ulicy Straconki w Bielsku-Białej na odcinku od ul. Żywieckiej do ul. Złotych Kłosów. Zamówienie obejmuje w szczególności: - nadzorowanie robót Wykonawcy Kontraktu i zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania zgodnie z Umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, zwaną dalej KONTRAKTEM i Dokumentacją Projektową na wszystkich robotach objętych inwestycją, w tym m.in.: - robotach drogowych, - robotach wodno - kanalizacyjnych, - robotach elektrycznych i energetycznych - robotach teletechnicznych; - robotach gazowych; - robotach innych (wg potrzeb) - prowadzenie działalności zespołu obmiarowo-rozliczeniowego; - prowadzenie stałej kontroli w zakresie technologii robót i użytych materiałów; - prowadzenie lub korzystanie z usług laboratorium, w przypadkach konieczności wyrywkowych weryfikacji badań kontrolnych, czy pomiarów Wykonawcy; - prowadzenie lub podzlecenie kontrolnej obsługi geodezyjnej weryfikującej także pomiary Wykonawcy; - weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych i przekazanie jej Zamawiającemu; - koordynacja ewentualnych robót w pasie drogowym z gestorami sieci, wykonującymi w tym czasie swoje roboty we własnym zakresie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy usługi, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających w szczególności na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego (KONTRAKTU), tj. w okresie gwarancji i rękojmi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w prowadzeniu (zakończeniu) nadzoru nad co najmniej 2 (dwoma) zadaniami o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych, o wartości KONTRAKTU minimum 3.000.000,00 zł. brutto każde. Przez zadania o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych rozumie się zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi i obejmujące również budowę lub przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu (minimum dwóch spośród następujących sieci: kanalizacja deszczowa, teletechniczna, elektryczna, gazowa).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do jego wykonania, w tym w szczególności przewidzianymi na stanowisko: a) Inżyniera Rezydenta z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę drogi lub ulicy wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości minimum 3 000 000,- zł brutto; b) Inspektora nadzoru robót drogowych posiadającego doświadczenie przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę drogi lub ulicy, o wartości minimum 1 000 000,- zł brutto każde. Dopuszcza się łączenie wyżej wymienionych funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach opisanych we wzorze umowy oraz co do nieistotnych postanowień umowy lub co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko- Biała. W wersji papierowej za opłatą 15 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko- Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika oraz cieku w Parku Skarżyńskiego, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach ekologicznych w ramach projektu (...) Dostawa do CEE Ekosynteza ul. Grotowa 11, Bielsko-Biała - 5 części postępowania.
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej
- Dostawa licencji na program antywirusowy
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Olsztynie" .
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.