eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwąRozbudowa ulicy Straconki w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Bielsko-Biała: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa ulicy Straconki w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 116846 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, faks 033 497 96 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa ulicy Straconki w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót polegających na rozbudowie ulicy Straconki w Bielsku-Białej na odcinku od ul. Żywieckiej do ul. Złotych Kłosów. Zamówienie obejmuje w szczególności: - nadzorowanie robót Wykonawcy Kontraktu i zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania zgodnie z Umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, zwaną dalej KONTRAKTEM i Dokumentacją Projektową na wszystkich robotach objętych inwestycją, w tym m.in.: - robotach drogowych, - robotach wodno - kanalizacyjnych, - robotach elektrycznych i energetycznych - robotach teletechnicznych; - robotach gazowych; - robotach innych (wg potrzeb) - prowadzenie działalności zespołu obmiarowo-rozliczeniowego; - prowadzenie stałej kontroli w zakresie technologii robót i użytych materiałów; - prowadzenie lub korzystanie z usług laboratorium, w przypadkach konieczności wyrywkowych weryfikacji badań kontrolnych, czy pomiarów Wykonawcy; - prowadzenie lub podzlecenie kontrolnej obsługi geodezyjnej weryfikującej także pomiary Wykonawcy; - weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych i przekazanie jej Zamawiającemu; - koordynacja ewentualnych robót w pasie drogowym z gestorami sieci, wykonującymi w tym czasie swoje roboty we własnym zakresie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy usługi, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających w szczególności na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego (KONTRAKTU), tj. w okresie gwarancji i rękojmi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w prowadzeniu (zakończeniu) nadzoru nad co najmniej 2 (dwoma) zadaniami o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych, o wartości KONTRAKTU minimum 3.000.000,00 zł. brutto każde. Przez zadania o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych KONTRAKTEM Wykonawcy robót budowlanych rozumie się zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi i obejmujące również budowę lub przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu (minimum dwóch spośród następujących sieci: kanalizacja deszczowa, teletechniczna, elektryczna, gazowa).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do jego wykonania, w tym w szczególności przewidzianymi na stanowisko: a) Inżyniera Rezydenta z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę drogi lub ulicy wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości minimum 3 000 000,- zł brutto; b) Inspektora nadzoru robót drogowych posiadającego doświadczenie przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę drogi lub ulicy, o wartości minimum 1 000 000,- zł brutto każde. Dopuszcza się łączenie wyżej wymienionych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach opisanych we wzorze umowy oraz co do nieistotnych postanowień umowy lub co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko- Biała. W wersji papierowej za opłatą 15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko- Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.