Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Dziadowa Kłoda: 1. ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI DZIADOWA KŁODA 2. ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DZIADOWA KŁODA 3. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRADOMIA DOLNA
Numer ogłoszenia: 116756 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziadowa Kłoda , ul. Oleśnicka 1, 56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie, tel. 062 7869280, faks 062 7851808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziadowakloda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI DZIADOWA KŁODA 2. ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DZIADOWA KŁODA 3. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRADOMIA DOLNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziadowa Koda. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Stradomia Dolna z tranzytem do miejscowości Dziadowa Kłoda, oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w części miejscowości Dziadowa Kłoda wraz z wodociągiem do przysiółka Szklarka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Uzupełnienie projeku kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Dziadowa Kłoda.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00 - 74.23.22.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 74.23.22.20 - 74.23.22.20 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych usług (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jeden projekt rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 500 m3/d) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru, Wykazu wykonanych usług (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jeden projekt budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 3 km wraz z przepompowniami i rurociągami tłocznymi oraz budową i rozbudową sieci wodociągowej o długości 3km ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu osób i wykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie i posiadać niezbędne uprawnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
9. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. 9.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w następujących przypadkach; a) z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego; - warunki pogodowe, które spowodują przedłużenie terminu wykonania zamówienia (powyżej 5 dni) b) siły wyższe i inne niezależne od Zamawiającego - zmiana stawki od towarów i usług (VAT ) , czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego, c)w zakresie zmiany terminu wykonania umowy; -jeżeli wystąpią opóźnienia wynikające z dłuższego niż niezwłoczny w rozumieniu KPA, czas trwania procedur administracyjnych i uzgodnieniowych, których przebieg jest niezależny od Wykonawcy i Zamawiającego, i których wydłużenie się może być spowodowane opieszałością instytucji, organów lub niekorzystnym wpływem osób trzecich (np. protesty), a Wykonawca wykaże Zamawiającemu na piśmie, że wystąpienie tych zdarzeń uzasadnia zmianę terminu wykonania umowy, 9.2 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Prawa Zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziadowakloda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dziadowa Kłoda
ul. Olesnicka 1
56-504 Dziadowa Kłoda
Pokój Nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dziadowa Kłoda ul. Olesnicka 1 56-504 Dziadowa Kłoda Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DZIADOWA KŁODA
więcej: przetargi DZIADOWA KŁODA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Budowa żłobka gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj w Karnicach
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- ,, Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa oczyszczalni ścieków w m. Góra,,
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 1 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy pomieszczeń w budynku w Al. Jerozolimskich 28 w Warszawie na potrzeby POK.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





