eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › stałe sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Zawiercie: stałe sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 116710 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zawierciu, ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722705, fax 032 6722422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/Zawiercie.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stałe sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kody opisujące przedmiot zamówienia . Słownik CVP: 74750000-1 2. Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę dot. stałego sprzątania budynku o powierzchni 1704 m2 , w tym pomieszczeń biurowych o powierzchni 790,4 m2 , 481,5 m2 korytarzy oraz 367,2 m2 powierzchni, którą stanowią magazyny , pomieszczenia gospodarcze i sanitariaty, co stanowi powierzchnię użytkową Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8 oraz chodników wokół budynku, parkingu i terenów zielonych na ogrodzonej działce o powierzchni 3577 m 2. 3. Szczegółowy zakres prac związanych z tą usługą obejmuje: a) Obsługę codzienną: § zbieranie i wynoszenie śmieci do kontenera , § wymiana worków w koszach na śmieci ( ok. 60 szt.), § opróżnianie ścinków papieru z niszczarek i pakowanie do worków oraz wynoszenie ich w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, § mycie sanitariatów (5 pomieszczeń) o pow. 51,6 m 2, środkami przeznaczonymi specjalnie do tych celów, § mycie na mokro podłóg w pokojach, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, archiwum, § wycieranie kurzu z mebli, parapetów, półek, biurek itp., § odkurzanie dywanów (6 m 2), § uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystości typu: mydła w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego oraz kostek lub płynów zapachowych do toalet, (środki Wykonawcy). Zużycie w/wym. środków przedstawia się następująco: ŚRODKI ZUŻYCIE NA WSZYSTKIE SANITARIATY Ręczniki papierowe składkowe (Z-Z) Karton zawiera 21 mniejszych paczek (4000) Na jeden dzień roboczy zużycie ok. 5 mniejszych paczek Papier toaletowy - rolka o średnicy 180 mm; Na jeden dzień roboczy zużycie ok.5 rolek Mydło w płynie op. 5 l Na jeden tydzień zużycie ok. 5 litrów § mycie szklanych drzwi wejściowych (2 szt.) o pow. 8,20 m 2 § sprzątanie chodników wokół budynku, § usuwanie zanieczyszczeń typu liście, papiery z parkingu urzędu. § porządkowanie terenów zielonych na ogrodzonej działce (prace typu grabienie, koszenie trawy, usuwanie zanieczyszczeń). b) Obsługę raz w tygodniu: § pastowanie wykładzin podłogowych, § odkurzanie mebli tapicerowanych, § dezynfekcja sanitariatów, § mycie ścian sanitariatów , § sprzątanie pomieszczeń archiwum, c) Obsługę raz na kwartał: § mycie okien (w terminie wskazanym przez Zamawiającego), o powierzchni: o 197 m 2 (powierzchnia z zewnątrz i wewnątrz), § drzwi drewnopodobne ( 45 szt.), § mycie regałów jezdnych metalowych 986 m2, d) Obsługę dwa razy w roku: § pranie wykładzin dywanowych 6 m 2 e) Obsługę raz w roku (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) : § mycie opraw oświetleniowych( 60 szt.), § mycie kaloryferów 80 szt, 1. Ww. czynności mają być wykonywane za pomocą własnych materiałów Wykonawcy, środków czystości i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych ma być wykonywane w godzinach pracy urzędu natomiast ciągów komunikacyjnych ma być wykonane poza godzinami urzędowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c oraz pkt 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 8 stosuje się odpowiednio. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 9 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Ponadto do oferty należy dołączyć: - Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, - Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie, - Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie , - Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie, - Załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy. 13. Dokumenty wym. w ust. 12 winny być podpisane zgodnie z wymogami zawartymi w pkt XIV niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/Zawiercie.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Leśna 8 42-400 Zawiercie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Leśna 8 42-400 Zawiercie w Kancelarii.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.