Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Grodzisk Mazowiecki: ZS NR 1 PN/1/08 REMONT POSZYCIA DACHU W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1
UL. ŻWIRKI I WIGURY 4 W GRODZISKU MAZOWIECKIM
Numer ogłoszenia: 116628 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1, ul. Żwirki i Wigury 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555-102, 7555-385, fax 022 7555-102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZS NR 1 PN/1/08 REMONT POSZYCIA DACHU W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 UL. ŻWIRKI I WIGURY 4 W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT POSZYCIA DACHU W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 UL. ŻWIRKI I WIGURY 4 W GRODZISKU MAZOWIECKIM 1.Podstawowy zakres prac: 1.1. Remont poszycia dachu nad nową częścią z kryciem blachodachówką powlekaną budynku - 593.36 m2 1) rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku 2) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej-krokwie zwykłe - wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu 3) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - miecze i kleszcze 4) izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej 5) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej 6) pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach o wymiarach modułu fali 18.33x35.0 cm, 7) ułożenie gąsiorów z blachy powlekanej, 8) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, 9) obróbki blacharskie, 10) wykonanie tynków 1.2. Remont poszycia dachu nad salą gimnastyczną z kryciem blachodachówką powlekaną budynku z ociepleniem stropu wełną mineralną grubości 18 cm, zgodnie z audytem energetycznym - 721,69 m2, 1) rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku 2) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej-krokwie zwykłe 3) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - miecze i kleszcze 4) deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, 5) izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej 6) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej 7) pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach o wymiarach modułu fali 18.33x35.0 cm, 8) ułożenie gąsiorów z blachy powlekanej, 9) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, 10) obróbki blacharskie, 11) wykonanie tynków 1.3. Remont poszycia dachu nad środkową częścią z kryciem blachodachówką powlekaną budynku i ociepleniem stropu wełną mineralną zgodnie z audytem energetycznym - 639,20 m2 1) rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku 2) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej-krokwie zwykłe 3) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - miecze i kleszcze 4) deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, 5) izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej 6) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej 7) pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach o wymiarach modułu fali 18.33x35.0 cm, 8) ułożenie gąsiorów z blachy powlekanej, 9) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, 10) obróbki blacharskie, 11) wykonanie tynków 1.4. Remont poszycia dachu nad nową częścią z kryciem blachodachówką powlekaną budynku i ociepleniem wełną mineralną przestrzeni między krokwiami i stropu zgodnie z audytem energetycznym - 593,36 m2. 1) rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku 2) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej-krokwie zwykłe - wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu 3) konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - miecze i kleszcze 4) izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej 5) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej 6) pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach o wymiarach modułu fali 18.33x35.0 cm, 7) ułożenie gąsiorów z blachy powlekanej, 8) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, 9) obróbki blacharskie, 10) wykonanie tynków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust 6 pzp: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK , z tym że poręczenie kasy jest zawsze pieniężne ; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank PEKAO S.A. O/Grodzisk Maz. 68124063481111000051208314 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 pkt 1-4 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat- a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), e) Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 siwz. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt.8 siwz zgodnie z art 45 pkt.6, 7pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść go oddzielnie. 3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 200 000 zł. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje (lub inne dokumenty) od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 12. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 13. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w siedzibie zamawiającego(sekretariacie dyrektora) w Zespole Szkół nr 1, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Żwirki i Wigury 4 ( I - piętro), bezpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w nieprzejrzystych zaklejonych kopertach lub opakowaniach w Zespole Szkół nr 1, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Żwirki i Wigury 4, w sekretariacie Dyrektora Szkoły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup usług ubezpieczenia dla Powiatu Grodziskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres od 23.12.2025 r. do 22.12.2026 r."
- Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji.
- "Wynajem i dostarczenie dekoracji świątecznych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz osób i mienia w nich się znajdujących
- Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu
- "Dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5mm do utwardzania dróg gminnych w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy - etap III
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
- Nadbudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Rogowie
- "Remont wieży bramnej Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - III Etap oraz remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Słodków Drugi Gmina Kraśnik
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.