eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Świadczenie usług transportowych na rzecz drużyn trakcyjnych i konduktorskich



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Legnica: Świadczenie usług transportowych na rzecz drużyn trakcyjnych i konduktorskich
Numer ogłoszenia: 116537 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koleje Dolnośląskie S.A. , ul. Wojska Polskiego 1/lok.5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 855 33 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolejedolnoslaskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych na rzecz drużyn trakcyjnych i konduktorskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej na rzecz drużyn trakcyjnych i konduktorskich Zamawiającego. Świadczeniu usługi, o której mowa powyżej, będzie dotyczyło przewozu członków drużyn trakcyjnych i konduktorskich Zamawiającego na poniższych trasach w ilości i godzinach zgodnych z poniższym zestawieniem: a)Legnica Dworzec PKP - Trzebnica Dworzec PKP: godz. 4.00 - godz. 6.00 (soboty, niedziele i święta) - 2 osoby, b)Trzebnica Dworzec PKP - Legnica Dworzec PKP: godz. 6.10 - godz. 08.10 (soboty, niedziele i święta) - 2 osoby, c)Legnica Dworzec PKP - Węgliniec Dworzec PKP: godz.03.30 - godz. 4.30 (dni robocze od poniedziałku do piątku w terminie 01.05- 30.09.2011r.) - 2 osoby, d)Legnica Dworzec PKP - Węgliniec Dworzec PKP: godz. 01.30 - godz. 2.30 (dni robocze od poniedziałku do piątku w terminie 01.10-10.12.2011r. ) - 2 osoby, e)Legnica Dworzec PKP - Węgliniec Dworzec PKP: 04.30 - 05.30 (soboty i niedziele i święta w terminie 01.05- 30.09.2011r.) - 2 osoby, f)Legnica Dworzec PKP - Węgliniec Dworzec PKP: 2.30 - 03.30 (soboty i niedziele i święta w terminie 01.10 - 10.12.2011r. ) - 2 osoby, g)Legnica Dworzec PKP - Jelenia Góra Dworzec PKP: godz. 11.00 - godz. 12.15 (wszystkie dni tygodnia, łącznie z sobotami, niedzielami i świętami) - 2 osoby, h)Jelenia Góra Dworzec PKP - Legnica Dworzec PKP: godz. 12.30 - 13.45 (wszystkie dni tygodnia, łącznie z sobotami, niedzielami i świętami). - 2 osoby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie świadczenie usługi transportowej na rzecz drużyn trakcyjnych i konduktorskich Zamawiającego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do świadczenia usługi objętej przedmiotowym postępowaniem w postaci aktualnej na dzień składania oferty licencji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 - tekst jedn. ze zm.) Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał (wykonuje) minimum jedną usługę transportową polegającą na regularnym przewozie osób trwającą nie krócej niż dwa tygodnie. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje potencjałem technicznym w postaci minimum 3 środków transportu w postaci samochodów osobowych przeznaczonych do regularnego transportu osób z miejscami siedzącymi dla minimum czterech osób, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2000r. przystosowanymi fabrycznie do przewozu osób. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VI niniejszej SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII.2 lit a oraz b SIWZ (pkt. III.4.2 Ogłoszenia) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu. 2.Zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego mogą być dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3.Zasadność oraz zgodność z przepisami prawa powszechnie obowiązującego zmiany umowy będzie podlegała ocenie, szczególnie w świetle normy prawnej wywodzonej z przepisu art. 144 Pzp. 4.Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniającej do dokonania takiej zmiany. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Pzp, stanowiącego że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Zmiana umowy o udzielenie zamówienia publicznego może zostać dokonana w formie pisemnej w drodze aneksu, którego treść będzie zaakceptowana przez obie strony. Inicjatorem zmian do umowy o udzielenie zamówienia publicznego może być zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 6.Okolicznościami uzasadniającymi zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego są: a)zmiany w rozkładzie jazdy Zamawiającego skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości pracy przewozowej, b)remonty infrastruktury kolejowej dokonywane przez podmioty zajmujące się zarządzaniem przedmiotowej infrastruktury skutkujące koniecznością zmiany sposoby świadczenia usługi objętej umową, c)konieczność przewozu dodatkowych osób będących pracownikami Zamawiającego lub firm przedsiębiorców wykonujących na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie badania potoków podróżnych, d)zmiany polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego przedsiębiorstwa Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numerów rachunków bankowych), e)zmiany postanowień zawartej umowy, która jest korzystna dla Zamawiającego, a konieczność dokonania zmiany umowy wynika z okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f)zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolejedolnoslaskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 1 lok. 5, 59-220 Legnica, pon-pt, godz. 7.30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Wojska Polskiego 1 lok. 5, 59-220 Legnica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.