Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Słupsk: Dostawa stymulatorów serca w 6 pakietach
Numer ogłoszenia: 116429 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, fax 059 8428471 w.436.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stymulatorów serca w 6 pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stymulatorów serca w 6 pakietach zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia 597 149,53 złotych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet 1-1 050zł; Pakiet 2-450zł; Pakiet 3-1 800zł; Pakiet 4-1 700zł; Pakiet 5-950zł; Pakiet 6-100zł;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 1.3. Są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej (w zakresie umożliwiającym zrealizowanie przedmiotu zamówienia). 1.4. Nie zalegają z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości 200 000,00zł. 1.6. Wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. 2.1.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz 2.1.2.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21 osobiście lub pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 32..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STYMULATORY JADNOJAMOWE SR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator SR - 50 sztuk; Elektrody endokawitarne do stałej stymulacji serca - 50 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. PARAMETRY TECHNICZNE - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STYMULATORY DWUJAMOWE DR Z OPCJĄ PROFILAKTYCZNEJ STYMULACJI PRZEDSIONKOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator DR - 35 sztuk; Elektrody endokawitarne do stałej stymulacji serca - 70 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. PARAMETRY TECHNICZNE - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STYMULATORY DWUJAMOWE DR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator DR - 40 sztuk Elektrody edndokawitarne do stałej stymulacji serca - 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. PARAMETRY TECHNICZNE - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KARDIOWERTERY - DEFIBRYLATORY Z OPCJĄ STYMULACJI RESYNCHRONIZUJĄCEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiowerter - defibrylator z opcją resynchronizacji CRT - D - 6 sztuk; Elektrody edndokawitarne do ICD - 6 sztuk; Elektrody edndokawitarne do stałej stymulacji serca - 12 sztuk; Elektrody lewokomorowe do stałej stymulacji serca- 6 sztuk; Zestaw do wprowadzenia elektrody lewokomorowej - 6 sztuk;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. PARAMETRY TECHNICZNE - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STYMULATOR Z OPCJĄ STYMULACJI RESYNCHRONIZUJĄCEJ LEWEJ KOMORY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator z opcją resynchronizacji CRT - 10 sztuk; Elektrody edndokawitarne do stałej stymulacji serca - 20 sztuk; Elektrody lewokomorowe do stałej stymulacji serca - 10 sztuk; Zestaw do wprowadzenia elektrody lewokomorowej - 10 sztuk;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. PARAMETRY TECHNICZNE - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: INTRODUCERY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer - 150 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4".
- PODN.ZP.321.6.2024 jest przygotowanie programu i przeprowadzenie warsztatów dla regionalnych opiekunów grup pt. Tworzenie programów i scenariuszy Hackathonu wraz z usługą noclegową i wyżywieniem
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Dostawa unitu stomatologicznego z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dróg rowerowych w mieście Słupsk w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój inwestycji Miasta Słupska - opracowanie dokumentacji projektowych - etap III"
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.