eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyndostawa warzyw i owoców



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11639

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kętrzyn: dostawa warzyw i owoców

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: Aneta Andzulewicz, Barbara Lewandowska, Andrzej Fiedorowicz, ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7503188, fax 089 7542528, e-mail: zamowienia.warmaz@strazgraniczna.pl, www.warmaz.strazgraniczna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw i owoców. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców: pomarańcze, mandarynki, cytryny, banany, nektaryny, gruszki, jabłka (Jonagored, sampion, cortland), pieczarki świeże, kapusta biała, kapusta biała młoda, natka, kapusta czerwona, kapusta pekińska, pietruszka (korzeń), cebula biała, burak ćwikłowy, seler, pory krajowe, marchew krajowa, ziemniaki, ziemniaki młode, pomidory spod osłon krajowe, pomidory import, ogórki spod osłon krótkie krajowe, kalafiory krajowe i import, brokuły import i krajowe, papryka czerwona i żółta import i krajowa, sałata masłowa, karbowana, koperek świeży zielony, szczypiorek, kapusta kwaszona, ogórki kwaszone, ogórki małosolne, rzodkiewka krajowa i import czerwona. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.13.13.21 - Jabłka 01.13.11.11 - Banany 01.11.21.00 - Ziemniaki Oryginalny kod CPV: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Warzywa i owoce w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w SIWZ. Wartość zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 Ustawy z dania 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty wymienione poniżej: 1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie złożenie oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z Postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, zaświadczeniach i dokumentach wymienionych powyżej. A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A) oraz w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy; Dz. U. z 21.04.2004 r. Nr 71, poz. 645). Jeżeli dokument składa się z kilku stron, to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006, cena - 3,69 zł + opłaty pocztowe. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 11:30, Siedziba zamawiającego - Kancelaria Sekcji Zamówień Publicznych pok. 226.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.