Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Grudziądz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 116338 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Hallera 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4626990, faks 056 4628690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, innych akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu. 2) Ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część A i B określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy. 3) Wskazane parametry sprzętu komputerowego i oprogramowania są parametrami minimalnymi. Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model, typ i krótką charakterystykę wyspecyfikowanego sprzętu. 4) Wskazany sprzęt komputerowy musi posiadać certyfikaty CE, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej wraz z dostawą sprzętu komputerowego. 5) Miejscem wykonania zamówienia jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu przy ul. Hallera 1, pokój nr 31.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana jedynie w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty (art. 144 ustawy) lub zmian istotnych w wypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu na czas trwania tych okoliczności, c) w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wskazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, d) zmiany uzasadnionej okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczyć sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy, e) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy. W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, f) zmiany prowadzącej do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmopr.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Hallera 1 w Grudziądzu, pokój nr 30, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, ul. Hallera 1 w Grudziądzu, pokój nr 24, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty cząstkowe chodników i ścieżek rowerowych
- Opracowanie dok. proj.- kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w G-DZU u wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy"
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Dostawa licencji systemu ESET Protect Elite z modułem Extended Detection & Responsen (XDR) wraz z lokalną konsolą centralnego zarządzania lub dostawa rozwiązania równoważnego dla CPPC
- Dostawa, instalacja i wdrożenie macierzy produkcyjnej oraz systemów operacyjnych z licencjami dostępowymi
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa oprogramowania inżynieryjnego QT Designer.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.