Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Bielsko-Biała: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku.
Część 01 - drogi powiatowe.
Część 02 - droga wojewódzka nr 942.
Numer ogłoszenia: 115980 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul. Tadeusza Regera 81, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8184033, faks 033 8183474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku. Część 01 - drogi powiatowe. Część 02 - droga wojewódzka nr 942..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku (drogi powiatowe oraz droga wojewódzka nr 942), polegające na wycince, podcince i pielęgnacji drzew, wycince krzewów i przycince żywopłotów oraz frezowaniu pni. Części zamówienia: Część 01 - drogi powiatowe Łączna długość dróg - 308,239 km Część 02 - droga wojewódzka nr 942 Łączna długość drogi - 18,6 km Szczegółowe wymagania oraz technologię wykonania robót przedstawiono w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej [SST], która stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 usługi w zakresie wycinki lub/i pielęgnacji zieleni wysokiej, o wartości dla każdej z usług minimum 15.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia (zgodnie z pkt 21.1. SIWZ), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł i potwierdzi to odpowiednim dokumentem wraz z dowodem jego opłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy - na załączonym druku; - wypełnione tabele elementów rozliczeniowych dla poszczególnych części zamówienia (z podanymi przez oferenta cenami jednostkowymi brutto - dla wszystkich wyszczególnionych pozycji); ceny jednostkowe należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku; Wypełnione w/w tabele stanowić będą podstawę do rozliczania robót. W przypadku wystąpienia robót nie ujętych w tabelach elementów rozliczeniowych roboty te będą rozliczane kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez osobę nadzorującą roboty, reprezentującą Zamawiającego, według stawek i narzutów wskazanych w formularzu ofertowym. W/w stawki i narzuty nie podlegają zmianom w trakcie trwania umowy. - dokumenty jednoznacznie potwierdzające prawo osoby podpisującej dokumenty przetargowe do dokonywania tej czynności, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo i in.).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku: - zmiany kwoty, o której mowa w §3 ust.3 umowy; zmianę kwoty należy wprowadzić w formie aneksu do umowy, - zmiany terminu wykonania zamówienia (dotyczy tylko części 02 zamówienia - dla drogi wojewódzkiej nr 942).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej,
43-382 Bielsko-Biała, ul. Tadeusza Regera 81..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, 43-382 Bielsko-Biała, ul. Tadeusza Regera 81, pok. 12 (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku. Część 01 - drogi powiatowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku (drogi powiatowe ), polegające na wycince, podcince i pielęgnacji drzew, wycince krzewów i przycince żywopłotów oraz frezowaniu pni. Łączna długość dróg - 308,239 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku. Część 02 - droga wojewódzka nr 942..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów na terenie powiatu bielskiego w 2012 roku (droga wojewódzka nr 942), polegające na wycince, podcince i pielęgnacji drzew , wycince krzewów. Łączna długość drogi - 18,6 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika oraz cieku w Parku Skarżyńskiego, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach ekologicznych w ramach projektu (...) Dostawa do CEE Ekosynteza ul. Grotowa 11, Bielsko-Biała - 5 części postępowania.
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej
- Dostawa licencji na program antywirusowy
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczna ocena stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami pielęgnacyjnymi.
- Usługi utrzymania obiektów, których zarządcą jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 33 przy ul. Cieszyńskiej 8 w Warszawie.
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym "Bajkowe Wzgórze" w Skrzyszowie.
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.