eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Katowice: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji
Numer ogłoszenia: 115948 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji podzielona na 11 zadań: Zadanie nr 1 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Jastrzębie Zdrój Zadanie nr 2 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Mysłowice Zadanie nr 3 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Piekary Śląskie Zadanie nr 4 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Racibórz Zadanie nr 5 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Ruda Śląska Zadanie nr 6 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Siemianowice Śląskie Zadanie nr 7 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Zabrze Zadanie nr 8 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Żywiec Zadanie nr 9 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Mikołów Zadanie nr 10 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Wodzisław Śląski Zadanie nr 11 KMP Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Gliwice W ramach każdego zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz.U. Nr 125, poz. 1371 z 2001r z późn. zm) z wyjątkiem określonym w art. 3 ust.1 pkt. 2 Ustawy o transporcie drogowym Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają następujący, w pełni sprawny sprzęt tj: minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (warunek musi być spełniony dla każdego zadania oddzielnie) minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony (do 12 ton) (warunek musi być spełniony dla każdego zadania oddzielnie) minimum 1 pojazd typu laweta o ładowności co najmniej 3 tony, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 metrów wyposażony we wciągarkę (warunek musi być spełniony dla każdego zadania oddzielnie) (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi posiadać tyle poszczególnych pojazdów na ile zadań składa oferty) bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego spełniając w/w wymogi. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przywiduje możliwość zmiany stawki podatku VAT w następujący sposób, że nie ulenie zmianie kwota brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KWP Katowice ul. Lompy 19 pokój 735, piętro VII blok C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 10:00, miejsce: KWP Katowice ul. Lompy 19 pokój 735, piętro VII blok C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Jastrzębie Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Jastrzębie Zdrój W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Mysłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Mysłowice: W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Piekary Śląskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Piekary Śląskie: W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Racibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Racibórz W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Ruda Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Ruda Śląska W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Siemianowice Śląskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Siemianowice Śląskie W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Zabrze W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Żywiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Żywiec W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Mikołów W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Wodzisław Śląski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KPP Wodzisław Śląski W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji KMP Gliwice W ramach zadania wchodzi następujący zakres: Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym jednostka zlecająca posiada zawartą umowę w odległości do 10 km od siedziby jednostki. Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki zlecającej na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym jednostka posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji. 3. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą na poszczególne zadania. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 6. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 30 min. od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.