Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Opole: Usługi szkoleniowe zamawiane na potrzeby kadry zarządczej uczelni, dla pracowników Centrum Obsługi Studenta a także doktorantów i pracowników naukowo-dydaktycznych, częściowo realizowane w ramach projektu unijnego (nr sprawy ZP/U/36/2012)
Numer ogłoszenia: 115943 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4000411, 4000410, faks 77 4000412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe zamawiane na potrzeby kadry zarządczej uczelni, dla pracowników Centrum Obsługi Studenta a także doktorantów i pracowników naukowo-dydaktycznych, częściowo realizowane w ramach projektu unijnego (nr sprawy ZP/U/36/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są niżej wymienione usługi szkoleniowe: część I usługi szkoleniowe (6 różnych szkoleń trwających 8 godzin dla grup max. 23 osobowych) przeznaczone jest dla pracowników Centrum Obsługi Studenta w obszarze związanym z tematem: a) Wydawanie decyzji administracyjnych - KPA b) Student w dziekanacie - techniki sprawnej i rzetelnej obsługi klienta. c) Zmiany w systemie pobierania opłat za studia i usługi edukacyjne, umowy o warunkach odpłatności. d) Zmiany w zakresie studiów i spraw studenckich wchodzące w życie z dniem 1 października 2012 r. e) zmiany w zakresie przyznawania świadczeń pomocy materialnej, w tym nowy sposób wyliczania dochodu rodziny studenta i doktoranta, f) Zasady podejmowania i odbywania studiów wyższych przez osoby niebędące obywatelami polskimi. Szczegółowy zakres szkoleń dla części I zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ; część II usługi szkoleniowe (1 szkolenie trwające 5 godzin dla grupy max. 40 osobowej) przeznaczone dla rektora, prorektorów, dziekanów, prodziekanów dotyczące zasad przestrzegania dyscypliny finansów publicznych. Szczegółowy zakres szkoleń dla części II zawarty został w załączniku nr 1b do SIWZ; część III usługi szkoleniowe (3 różne moduły szkoleniowe trwające 5 godzin dla grup max. 15 osobowych) przeznaczone dla doktorantów, pracowników naukowo-dydakycznych opolskich uczelni wyższych będących beneficjentami projektu unijnego współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, tj.: Tytuł: Innowacje w duecie -szansą na podniesienie konkurencyjności firm województwa opolskiego. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.2 Transfer wiedzy. Nr umowy POKL.08.02.01-16-027/11-00. a) Moduł I - zarządzanie LEAN b) Moduł II - Metodologia opracowania idei projektowej na potrzeby programu Asystent Innowacji c) Moduł III - Techniki negocjacji i komunikacji (prowadzenia prezentacji) Szczegółowy zakres szkoleń dla części III zawarty został w załączniku nr 1c do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 szkolenia adekwatne do tematyki szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia),, dla grupy minimum 10 osobowej. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu usług szkoleniowych obejmujący minimum 2 szkolenia adekwatne do tematyki szkolenia będącego przedmiotem w danej części zamówienia, dla grupy minimum 10 osobowej - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 1 osobą z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń o tematyce adekwatnej do tematyki szkoleń będących przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla danej części), dla grupy minimum 10 osobowej, osobą, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia w tym obszarze Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony wg załącznika 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). c) jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 7 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń, ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 8.2 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 1 umowy, są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy, z zastrzeżeniem że zmiany tych osób nie będą powodować pogorszenia jakości wykonywanych usług, a proponowane w ich miejsce nowe osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze niż trenerzy wskazani w § 3 ust. 1 umowy; b) Zmiany w zakresie płatności (np. terminy, sposób płatności) są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; c) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) Zmiana terminu/-ów realizacji umowy jest możliwa w szczególnie uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. e) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. g) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. i) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych
45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7, pokój 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w części III projekt unijny współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, tj.: Tytuł: Innowacje w duecie -szansą na podniesienie konkurencyjności firm województwa opolskiego. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.2 Transfer wiedzy. Nr umowy POKL.08.02.01-16-027/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I dla pracowników Centrum Obsługi Studenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi szkoleniowe (6 różnych szkoleń trwających 8 godzin dla grup max. 23 osobowych) przeznaczone jest dla pracowników Centrum Obsługi Studenta w obszarze związanym z tematem: a) Wydawanie decyzji administracyjnych - KPA b) Student w dziekanacie - techniki sprawnej i rzetelnej obsługi klienta. c) Zmiany w systemie pobierania opłat za studia i usługi edukacyjne, umowy o warunkach odpłatności. d) Zmiany w zakresie studiów i spraw studenckich wchodzące w życie z dniem 1 października 2012 r. e) zmiany w zakresie przyznawania świadczeń pomocy materialnej, w tym nowy sposób wyliczania dochodu rodziny studenta i doktoranta, f) Zasady podejmowania i odbywania studiów wyższych przez osoby niebędące obywatelami polskimi. Szczegółowy zakres szkoleń dla części I zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 80.57.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwallifikacje i doświadczenie kadry - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi szkoleniowe (1 szkolenie trwające 5 godzin dla grupy max. 40 osobowej) przeznaczone dla rektora, prorektorów, dziekanów, prodziekanów dotyczące zasad przestrzegania dyscypliny finansów publicznych. Szczegółowy zakres szkoleń dla części II zawarty został w załączniku nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi szkoleniowe (3 różne moduły szkoleniowe trwające 5 godzin dla grup max. 15 osobowych) przeznaczone dla doktorantów, pracowników naukowo-dydakycznych opolskich uczelni wyższych będących beneficjentami projektu unijnego współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, tj.: Tytuł: Innowacje w duecie -szansą na podniesienie konkurencyjności firm województwa opolskiego. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.2 Transfer wiedzy. Nr umowy POKL.08.02.01-16-027/11-00. a) Moduł I - zarządzanie LEAN b) Moduł II - Metodologia opracowania idei projektowej na potrzeby programu Asystent Innowacji c) Moduł III - Techniki negocjacji i komunikacji (prowadzenia prezentacji) Szczegółowy zakres szkoleń dla części III zawarty został w załączniku nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry - 40
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.