eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SarnakiModernizacja budynków gospodarczych w osadzie Kisielew i Mierzwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Sarnaki: Modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Kisielew i Mierzwice
Numer ogłoszenia: 115904 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sarnaki, ul. 3 Maja 6/5, 08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie, tel. 083 3599151, fax 083 3599151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/sarnaki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Kisielew i Mierzwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Modernizacji budynków gospodarczych w osadzie Kisielew i Mierzwice. Zakres planowanych prac: 1. Budynek gospodarczy w osadzie Kisielew - rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, - utylizacja eternitu, - wymiana części krokwi oraz ołacenie połaci dachowych, - pokrycie dachów blachą trapezowa powlekaną, - montaż rynien dachowych i spustowych, - obróbki blacharskie, - wykonanie opaski betonowej wokół budynków. 2. Budynek gospodarczy w osadzie Mierzwice - rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, - utylizacja eternitu, - wymiana części krokwi oraz ołacenie połaci dachowych, - pokrycie dachów blachą trapezowa powlekaną, - montaż rynien dachowych i spustowych, - obróbki blacharskie, - wykonanie opaski betonowej wokół budynku, - wymiana dwóch okien oraz odnowienie (czyszczenie, malowanie) nie wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej, - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, - malowanie farbami emulsyjnymi elewacji zewnętrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1500 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 wymienionej ustawy, a w szczególności: 2. Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Ze względu na zaliczenie wyrobów zawierających azbest do odpadów niebezpiecznych, wykonawca dokonujący usunięcia pokrycia dachowego musi legitymować się odpowiednim zezwoleniem, pozwoleniem lub decyzją o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł. jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane; 4. Dysponują przy realizacji zamówienia przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi (samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), w zakresie kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60 tys. zł. 7. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia prac związanych z rozebraniem i utylizacją eternitu podwykonawcom. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca przedstawi także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych (referencje lub protokoły odbioru robót) o podobnym charakterze co roboty będące przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł każda. e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej na stanowisko kierownika budowy należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne na dzień składania ofert). g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 60 tys. zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) oświadczenie o udzielonej gwarancji (zawarte w oświadczeniu wykonawcy i we wzorze oferty) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punkcie 1 a,b,c powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, pozostałe warunki spełniają łącznie a dokumenty składają wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/sarnaki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sarnaki ul. 3 Maja 6/4, 08-220 Sarnaki pokój nr. 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sarnaki ul. 3 Maja 6/4, 08-220 Sarnaki pokój nr. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.