eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › DOSTAWA FITOTRONU KONTENEROWEGO DO HODOWLI ROŚLIN dla Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Skierniewice: DOSTAWA FITOTRONU KONTENEROWEGO DO HODOWLI ROŚLIN dla Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 115889 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, faks 046 8333186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FITOTRONU KONTENEROWEGO DO HODOWLI ROŚLIN dla Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Fitotronu kontenerowego do hodowli roślin, o powierzchni uprawowej ok. 10,0 m2, służącego do wyprowadzania ( tzn. do realizacji etapu uprawy) roślin donorowych (max. wysokość roślin ok. 1,7- 1,8 m). Szczegółowy opis oczekiwanych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, odpowiedniej jakości i wolny od jakichkolwiek wad oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce. Poza tym musi posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane prawem (np. CE lub deklarację zgodności WE), a także legalne oprogramowanie (tzn. z licencją bezterminową, jeśli system sterowania takiego wymaga. Wykonawcy są też zobowiązani dostarczyć i przekazać zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim, potrzebną dokumentację eksploatacyjną lub techniczno-ruchową (DTR, katalogi części itp.), licencje, zapasowe oprogramowanie (jeśli będzie to potrzebne), gwarancje itd. oraz przeszkolić personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu - bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Wymaga się aby wykonawcy udzielili co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnili serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga uiszczenia wadium przetargowego w tym postępowaniu. 1. Wymagane wadium wynosi 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota podana w ust.1 powinna być wpłacona przelewem na konto Zamawiającego: 79 1500 1689 1216 8000 7506 0000 w KREDYT BANKU S.A. O/SKIERNIEWICE z dopiskiem WADIUM NA FITOTRON KONTENEROWY i wykonawca ma dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. Wpłatę uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, pożądane jest załączenie oryginału dokumentu do oferty, albo kopii, sporządzonej tak, aby wadium było w dyspozycji zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynie termin związania ofertą, b. zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, c. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) Wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania, c) Wykonawcy, którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu , Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 23 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszelkie wymogi niniejszej specyfikacji i ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w Art. 22 ust. 1 uPzp, co oznacza, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie - w ostatnich trzech latach - co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem oferty, o ogólnej wartości (brutto) nie mniejszej niż 1,5 wartości (brutto) oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, o którym mowa w pkt. VI ppkt 2.1. siwz. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp, na formularzu lub według podanego wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87, poz. 605). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 musi złożyć odrębnie każdy z Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1. Wykaz wykonanych dostaw, co najmniej dwóch - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadających swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani do sporządzenia WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, przy czym mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3. Ponieważ Wykonawcy, są zobowiązani przyjąć i spełnić wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych i wymogi Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to oferta musi zawierać także niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1. Wypełniony formularz p.t. OFERTA, który stanowi załącznik nr 1 do siwz, wraz z następującymi załącznikami: a) Wypełniony załącznik nr 2 (zawarty w siwz), zawierający skrócony opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego fitotronu, które będą brane pod uwagę przy ocenie technicznej (w tym: funkcjonalności i jakości) oferowanego sprzętu. b) Opis oferowanej aparatury lub inna dokumentacja określająca szczegółowo przedmiot dostawy. c) Faktury proforma lub szczegółową Specyfikację cenową z wyceną oferowanego przedmiotu dostawy. d) Harmonogram realizacji dostawy. e) Inne dokumenty, załączone do oferty według uznania Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mają m.in. na celu wykazanie, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W oparciu o te dokumenty zostanie przeprowadzona ocena ofert. 4. Dowód wpłacenia(wniesienia) wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość - 20
  • 3 - Długość terminu gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka; ul. Konstytucji 3 Maja 1/3;96-100 Skierniewice (pok. 22), za odpłatnością 10zł+ VAT, albo za zaliczeniem pocztowym na wniosek zainteresowanego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka; ul. Konstytucji 3 maja 1/3; 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.