Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Kobierzyce: USŁUGI ZWIĄZANE Z KOSZENIEM POBOCZY I ROWÓW DRÓG PRZY UŻYCIU
SPRZĘTU MECHANICZNEGO NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE
Numer ogłoszenia: 115812 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z KOSZENIEM POBOCZY I ROWÓW DRÓG PRZY UŻYCIU SPRZĘTU MECHANICZNEGO NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i rowów niżej wymienionych dróg na terenie Gminy Kobierzyce: Wierzbice - Cieszyce, Królikowice - Wierzbice, Kobierzyce ul. Bukowa i Robotnicza, Domasław - Księginice, Księginice - Galowice, Bielany ul. Błękitna i Kolejowa, Wysoka ul. Chabrowa i Radosna, Ślęza - Bielany Wrocławskie, Chrzanów - Kobierzyce, Skarpa w Tyńcu Małym, Małuszów - Biskupice Podgórne, Tyniec Mały - Domasław, Magnice - Magnice Osiedle, Magnice -Chrzanów, Chrzanów - Racławice, Racławice - Żerniki Małe, Żerniki Małe - Tyniec Mały, Żerniki Małe - Krzyżowice, Krzyżowice -Małuszów, Krzyżowice - Nowiny, Nowiny - Królikowice, Królikowice - Kobierzyce, Kobierzyce - Pełczyce, Kobierzyce - Kuklice, Kuklice - Pełczyce. Szczepankowice - Budziszów, Budziszów-Tyniec n/Śl, Budziszów-Rolantowice, Rolantowice-Dobkowice, Dobkowice-Domianowice, Domianowice-Ręków, Ręków-Solna, Solna-Olbrachtowice, Solna-Pustków Żurawski, Pustków Żurawski-Górzyce, Żurawice -skrzyżowanie z drogą wojewódzką, Pustków Żurawski - skrzyżowania z drogą wojewódzką, Owsianka-Bąki, Bąki-Krzyżowice, Bąki-Królikowice, Krzyżowice-Gniechowice, Solna-Wierzbice, Domianowice-Pustków Wilczkowski, Pustków Żurawski-Biskupice, Biskupice-Popowice, Popowice-Tyniec n/Śl., Tyniec n/Śl.-Rochowice, Tyniec n/Śl.- Pustków Żurawski, Kuklice-Szczepankowice, Pełczyce-Wilczków, droga wojewódzka nr 346, droga gminna Solna - Solna Folwark. Łączna powierzchnia rowów i poboczy ciążących do w/w terenu wynosi: 895.187 m2 w tym: a) Skarpy - 442.495 m2 (w tym 70 000 m2 poboczy), b) Przeciwskarpy - 452.692 m2. W zakres przedmiotu zamówienia w okresie jednego roku wchodzą czynności i usługi polegające na: - dwukrotnym koszeniu skarp i przeciwskarp 2 x 895.187 m2 - jednokrotnym koszeniu samych poboczy 1 x 70.000 m2 Usługi powtarzać się będą cyklicznie w ciągu następnych dwóch lat..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.300 zł (słownie złotych: trzy tysiące trzysta 00/100 groszy) na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1 , 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną za zgodność kserokopię dołączyć do oferty. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 04.05.2009 r. do godz. 13.00. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemozliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d) Z zastrzeżeniem pkt. 8, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy. 9. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówiania tj. - wykonali lub wykonują, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; - dysponują lub będą dysponować co najmniej: dwiema kosiarkami bijakowymi, jedna do skarp a druga do przeciwskarp (kosiarka z ramieniem przegubowym) oraz co najmniej trzema kosami spalinowymi do wykaszania miejsc trudno dostępnych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia n/p art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 2. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 3. - wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego); - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (warunek Zamawiającego to co najmniej: dwie kosiarki bijakowe, jedna do skarp a druga do przeciwskarp (kosiarka z ramieniem przegubowym) oraz co najmniej trzy kosy spalinowe do wykaszania miejsc trudno dostępnych) - załącznik nr 5 do Formularza Ofertowego (formularz do wypełnienia w załączeniu). - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tirecie wyżej, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; - polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - załącznik nr 6; - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy P. z. p. - załącznik nr 7 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), Inne wymagane dokumenty: - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem /akceptacja/ i pieczęcią firmową Wykonawcy - załącznik nr 8 (formularz wg. wzoru Zamawiającego), - formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać /nie dotyczy/ - załącznik nr 9 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dowód wpłaty wadium - w wysokości 3.300 zł - załącznik nr 10; Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby każdy z nich oddzielnie przedstawił w ofercie wymagane załączniki do Formularza Oferty nr 1,2,3,7. Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać ponadto następujące warunki: a) oferta musi być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego; b) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- należy załączyć je do oferty; c) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 25 - w terminie do dnia 04.05.2009 r. do godz. 13.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do wyznaczonego terminu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami: 1) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 3) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego; 4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Strony w toku postępowania porozumiewają się na piśmie, faxem, e-mailem. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje przekazane faksem, e-mailem uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez drugą Stronę (na żądanie). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty oraz wszelkich wymaganych w SIWZ oświadczeń obejmuje w swoim zakresie pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów i oświadzeń załączonych do oferty. Formularz oferty i załączniki muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeśli pełnomocnictwo dołączone jest w formie kserokopii powinno być potwierdzone notarialnie. Kopie dokumentów innych niż pełnomocnictwo muszą być podpisane /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika i zawierać datę poświadczenia..
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ograniczenie sukcesji naturalnej poprzez użytkowanie kośne siedlisk przyrodniczych na potrzeby projektu nr CZ.11.01.02/00/23_011/0000158 pn.: "Śnieżnicki Zwornik II
- "Utrzymanie międzywala i wysokich skarp wałów rzeki Bystrzycy i potoku Witoszowskiego (...), oraz zbiornika Witoszówka I w obrębie Parku Centralnego w Świdnicy, w okresie (...) do 31.10.2025 r."
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.