Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Rudziniec: Prace geodezyjne na terenie Gminy Rudziniec w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 115550 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 032 2303229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne na terenie Gminy Rudziniec w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz prac przeznaczonych do zrealizowania: Nazwa zadania: 1. Podział działki nr : 361/105, k. m. 2 obręb Łany z zasobów Agencji Nieruchomości Rolnej Oddział Terenowy w Opolu, celem wydzielenia terenów mających na celu poszerzenie drogi wewnętrznej, służącej jako dojazd do projektowanej oczyszczalni ścieków w miejscowości Łany, 2. Podział działki nr : 67, k. m. 4 obręb Pławniowice z zasobów Agencji Nieruchomości Rolnej Oddział Terenowy w Opolu, celem wydzielenia terenów zajętych pod boisko szkolne, 3. Podział działki nr : 673/188 k.m. 5 obręb Pławniowice, celem celu wydzielenia terenu zajętego pod studniami głębinowymi w miejscowości Pławniowice dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu 4. Podział działki nr : 88 o pow. k.m. 6 obręb Rudno, celem wydzielenia terenu zajętego pod studniami głębinowymi w miejscowości Rudno dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu 5. wydzielenia nieruchomości zajętych pod drogą publiczną ul. Lipowa w Rudnie, działki nr 312/179, 314/179, 315/179,316/179 oraz 310/179 obręb Rudno - stosownie do treści art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.), 6. Wydzielenia pozostałej części pasa drogowego w miejscowości Niewiesze od drogi krajowej DK 40 do terenów przejętego z zasobu ANR (z działek nr 106/16, 105/16, 101/16, 100/16, 99/16, 98/16 k. m. 1 obręb Niewiesze) 7. wydzielenie terenu zabudowanego budynkiem gospodarczym oddanym w administrowanie Szkole Podstawowej w Bycinie (działka nr 2439/17 k.m. 3 Bycina) 8. Ustalenie przebiegu granic działki nr 208/72, 210/72 oraz 209/71, k.m. 26 obręb Rudziniec (w przypadku potrzeby konieczność dokonania geodezyjnego wydzielenia) dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu 9. Ustalenie przebiegu granic działki nr 579/142 oraz 580/142, k.m. 1 obręb Rzeczyce ( w przypadku potrzeby konieczność dokonania geodezyjnego wydzielenia) dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu 10. Ustalenie granic boiska sportowego w Słupsku działka nr 14/18 k.m. 4 11. Ustalenie granic działki nr 222/26 k.m. 3 obręb Rudziniec 12. Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych w ilości 30 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp; 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty; 6. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp; 9. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty jakie zobowiązany jest złożyć oferent: a) oświadczenie złożone na druku FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik nr 1 Instrukcji dla oferenta, o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. Dane dotyczące: podwykonawców, szczegółowego zakresu powierzonych im części zamówienia (jeżeli oferent przewiduje wykorzystanie podwykonawców). Dołączyć oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą przy realizacji zadania; b) oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 2; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu; f) referencje lub równoważne dokumenty potwierdzające wykonanie podobnych zadań do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat. 2. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem Za zgodność z oryginałem i podpisem osób podpisujących ofertę. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt c składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt c , d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 P.z.p.). 7. Oferent może załączyć do oferty inne dokumenty, które Jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę o zamówieniach publicznych i Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak Zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli stwierdzi, że nie spełnia on warunków zamówienia. Odrzucenie takiego dokumentu może spowodować wykluczenie wykonawcy z postępowania, odrzucenie oferty lub niższe ocenienie i przyznanie mniejszej liczby punktów przez komisję przetargową. 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim 9. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY RUDZINIEC ul. Gliwicka 26 44-160 RUDZINIEC telefon 032 400 07 00 fax 032 400 07 03.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rudziniec ul. Gliwicka 26 44-160 Rudziniec Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Dobrowoda oraz Mikułowice, gm. Busko-Zdrój - obszar wiejski"
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- Remont ogrodzenia przy ul. Wojska Polskiego 76 w m. Wałcz
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- Usługa wykonania okresowych przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych w szafach telekomunikacyjnych (węzłach dystrybucyjnych) Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.