Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ PŁYNÓW DO TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH NA BAZIE SYSTEMU MULTIFILTRATE FIRMY FRESENIUS MEDICAL CARE.
Numer ogłoszenia: 115535 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.csk.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ PŁYNÓW DO TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH NA BAZIE SYSTEMU MULTIFILTRATE FIRMY FRESENIUS MEDICAL CARE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ PŁYNÓW DO TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH NA BAZIE SYSTEMU MULTIFILTRATE FIRMY FRESENIUS MEDICAL CARE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 06.164.1163 z późn. zm.), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie powyżej 50 000 PLN) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - wykazanie dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. Poz. 896 z późn. zm cytowanej ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt. 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 6 SIWZ, - Oświadczenie zgodne zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm. - zał. nr 7 SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 8 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14 kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do ciągłej, wysokoobjętościowej żylno-żylnej hemofiltracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ciągłej, wysokoobjętościowej żylno-żylnej hemofiltracji - 20 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki na filtrat 10L z zaworem spustowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na filtrat 10L z zaworem spustowym - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki 50 ml z gumowy tłokiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki 50 ml z gumowy tłokiem - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm (opakowanie 100 szt).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm (opakowanie 100 szt) - 1 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hemofiltry polisulfonowe o powierzchni dyfuzyjnej 1,8 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltry polisulfonowe o powierzchni dyfuzyjnej 1,8 m2 - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyn substytucyjny do hemofiltracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn substytucyjny do hemofiltracji - 3000 worków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemofiltracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemofiltracji - 140 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodiafiltracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodiafiltracji - 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy drenów krwi do standardowego aparaty Fresenius.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy drenów krwi do standardowego aparaty Fresenius - 40 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kaniula dożylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dożylna 70 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych oraz psów wycofanych ze służby pozostających na stanie KMP Katowice
- Wykonanie przeglądów okresowych oraz serwis klimatyzacji w samochodach służbowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
- Dostawa na rzecz Zamawiającego komór laminarnych.
- Awaryjne czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami, aco-drenów, odwodnienia szczelinowego, cieków odwodnieniowych,odpompowania wody z zalewiska pompami w drogach adm. MZUiM Katowice w 2026
- Analiza porealizacyjna drogi ekspresowej S1 Pyrzowice - Kosztowy, odc. Podwarpie - Dąbrowa Górnicza (przebudowa DK1).
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa produktów leczniczych.
- dostawa leków.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





