Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Opole: Dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 115118 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu, ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, fax 077 4410821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Zadanie nr 1 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system aspiracyjno-próżniowy - 25 000 szt. zestawów (probówko-strzykawki + igły) Zadanie nr 2 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system próżniowy - 76 000 szt. probówko-strzykawek i 800 szt. igieł z uchwytami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj.: wykonawcy składający ofertę na zad. nr 1 - zrealizowali min. 2 zamówienia polegające na dostawie zamkniętych systemów pobierania krwi (system aspiracyjno-próżniowy) o wartości brutto min. 10.000 zł. każde, wykonawcy składający ofertę na zad. nr 2 - zrealizowali min. 2 zamówienia polegające na dostawie zamkniętych systemów pobierania krwi (system próżniowy) o wartości brutto min. 40.000 zł. każde, 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), b) dane techniczne oferowanego wyrobu - specyfikacje techniczne producenta (katalogi, foldery itp.), c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, g) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły pozytywnego odbioru itp.). h) oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia oraz, że oferowane wyroby zostały zgłoszone do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz.896 z późn. zmianami). (Jeżeli oferowany wyrób medyczny nie podlega obowiązkowemu zgłoszeniu do Rejestru wyrobów medycznych na podstawie przepisów zawartych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach, wykonawca w ofercie winien złożyć stosowne oświadczenie wraz z uzasadnieniem.) (zał. nr 4 do SIWZ) i) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (oznakowanie CE)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul: Kośnego 55, 45-237 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 12:30, miejsce: SEKRETARIAT pok. nr 4 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul: Kośnego 55, 45-237 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system aspiracyjno-próżniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemy pobierania krwi - system aspiracyjno-próżniowy. 25 000 zestawów (probówko strzykawki + igły).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system próżniowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system próżniowy. - 76 000 szt. probówko-strzykawek i 800 szt. igieł z uchwytami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- Dostawa system pobierania krwi
- Sukcesywna dostawa sterylnych medycznych artykułów jednorazowych w 5 częściach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.