eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaOpracowanie Projektu Budowlanego i Wykonawczego dla zadania pn. Budowa Drogi dojazdowej od ul. K. Mireckiego do stawów osadowych w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Stalowa Wola: Opracowanie Projektu Budowlanego i Wykonawczego dla zadania pn. Budowa Drogi dojazdowej od ul. K. Mireckiego do stawów osadowych w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 115104 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Projektu Budowlanego i Wykonawczego dla zadania pn. Budowa Drogi dojazdowej od ul. K. Mireckiego do stawów osadowych w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Usługa obejmująca kompleksowe opracowanie projektu budowlano wykonawczego dla zadania pn. Budowa Drogi dojazdowej od ul. K. Mireckiego do stawów osadowych składać się będzie z przedsięwzięć przedprojektowych i projektowych tj. Aktualizacja lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych Badania geologiczne Opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji Opracowanie materiałów do przeprowadzenia postępowania o uzyskanie decyzji w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /w tym operat geodezyjny podziałowy/ Opracowanie operatu do wyłączenia gruntów leśnych z produkcji leśnej, w trybie specustawy Projekt budowlany i wykonawczy w zakresie : część drogowa - budowa jezdni o długości ok. 1200 m o szer.6 m /2 pasy ruchu po 3.0 m/ chodnik jednostronny i ścieżka rowerowa, sięgacz o długości 250 m o szer. jezdni 6 m z jednostronnym chodnikiem część sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej część elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego przebudowa kolidującego uzbrojenia 1. Dla wyżej opisanego zakresu przebudowy Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy w zakresie: część drogowa odwodnienie i oświetlenie, przebudowa kolizji oraz część kosztowa/przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie , informacja BIOZ i SST. 2. Przy opracowaniu dokumentacji kosztowej należy uwzględnić przepisy wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3. Projekt stałej organizacji ruchu. 4. Dokumentacja w formie elektronicznej. 3.2 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania opracowania uzyska: Aktualne podkłady mapowe do celów projektowych Techniczne badania podłoża gruntowego Przygotuje dane i materiały do uzyskanie technicznych warunków przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej, dla oświetlenia ulicznego i rozwiązania ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym. Wykonawca opracuje materiały niezbędne do przeprowadzenia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w tym raport o oddziaływaniu na środowisko /jeśli będzie wymagany/ Wykonawca opracuje materiały do uzyskania decyzji w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /w tym operat geodezyjny podziałowy/ Wykonawca opracuje operat do wyłączenia gruntów leśnych z produkcji leśnej Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień w ZUD, branżowych i innych w zakresie wymaganym dla w/w prac projektowych . Zamawiający przed rozpoczęciem opracowania dostarczy: Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego terenów Specjalnej Strefy Ekonomicznej - do której przylega projektowana droga..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 opracowanie porównywalne odpowiadające swoim rodzajem (opracowanie projektu budowlanego) i wartością przedmiotu zamówienia i udokumentują wykonanie takiej usługi 3.posiadają kadrę z uprawnieniami projektowymi i kwalifikacjami z wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia, 4.posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, 5.przed przygotowaniem oferty dokonają wizji lokalnej w terenie, zdobędą wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty 6.zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji 7.nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 3 3.Parafowany wzór umowy. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.