eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Łańcut: DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ
Numer ogłoszenia: 115054 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49984 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, faks 017 2256536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: ZADANIE I Dostawa mebli kuchennych z wyspą do pracowni żywienia i obsługi konsumenta wraz z dostawą wyposażenia do mebli, dostawa lady barowej i lady recepcyjnej do pracowni hotelarskiej ZADANIE II Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego do pracowni języka angielskiego, pracowni hotelarskiej i pracowni doradztwa zawodowego ZADANIE III Dostawa literatury fachowej ZADANIE IV Dostawa strojów dla stażystów ZADANIE V Dostawa wyposażenia pracowni żywienia i obsługi konsumenta Szczegółowe wykazy asortymentowe i ich cechy techniczno - użytkowe zawierają Załączniki Nr 1a, 2a, 3a, 4a i 5a do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.17.20.00 - Lady 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.12.00.00 - Wydawnictwa 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli kuchennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29839,80

  • Oferta z najniższą ceną: 29839,80 / Oferta z najwyższą ceną: 58962,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego do pracowni języka angielskiego, pracowni hotelarskiej i pracowni doradztwa zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Komputerowy AMERYKA Mariusz Warzybok Siedliska 422 36-042 Lubenia, al. Piłsudskiego 40/3, 35-001 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34741,55

  • Oferta z najniższą ceną: 34741,55 / Oferta z najwyższą ceną: 40149,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni żywienia i obsługi konsumenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23199,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22988,70

  • Oferta z najniższą ceną: 22988,70 / Oferta z najwyższą ceną: 36417,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.