eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójWykonanie opracowania p.n. Strategia rozwoju systemu zaopatrzenia w wodę gminy Rabka-Zdrój.



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Rabka-Zdrój: Wykonanie opracowania p.n. Strategia rozwoju systemu zaopatrzenia w wodę gminy Rabka-Zdrój.
Numer ogłoszenia: 115028 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rabka-Zdrój , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2676440, 2677178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowania p.n. Strategia rozwoju systemu zaopatrzenia w wodę gminy Rabka-Zdrój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania p. n. Strategia rozwoju systemu zaopatrzenia w wodę gminy Rabka-Zdrój. Zakres prac będzie realizowany w dwóch etapach i winien obejmować następujące zagadnienia: ETAP I: 1) opracowanie bilansu oraz przestrzennego modelu zaopatrzenia w wodę miasta i gminy Rabka-Zdrój dla stanu istniejącego oraz okresu perspektywicznego o horyzoncie czasowym 25 lat; 2) wstępna ocena możliwości pokrycia przewidywanej wielkości zapotrzebowania na wodę przez istniejące ujęcia wody; 3) opracowanie komputerowego modelu systemu zaopatrzenia w wodę na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój dla celów numerycznej analizy funkcjonowania systemu; 4) wykonanie wariantowych obliczeń hydraulicznych (dynamicznej symulacji pracy systemu) w celu: a) określenia niezbędnego zakresu rozbudowy i modernizacji systemu dystrybucji wody; b) ustalenia wymaganych średnic nowych przewodów wodociągowych; c) wyznaczenia wymaganej pojemności i lokalizacji zbiorników zapasowo-wyrównawczych; d) określenia jaka część istniejącej sieci wodociągowej pozwala na wykorzystanie jej jako zabezpieczenia dostawy wody na cele ochrony przeciwpożarowej oraz wskazanie niezbęd?nego zakresu jej ewentualnej modernizacji z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych (zwiększenie średnic) i technicznych (zwiększenie czasu przetrzymania wody w przewodach); e) określenia wytycznych dla optymalizacji sposobu funkcjonowania wodociągu. ETAP II: 5) w zależności od wyników prac określonych w punkcie 2) wskazanie uzupełniających lub alternatywnych źródeł zasilania w stosunku do obecnie eksploatowanych ujęć wody wraz z określeniem ich potencjalnej wydajności oraz przydatności do celów wodociągowych; 6) określenie zakresu niezbędnych modernizacji podsystemu uzdatniania wody związanego z rozbudową systemu wodociągowego oraz podniesieniem jego niezawodności; 7) sporządzenie planu ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w uzgodnieniu z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wraz z określeniem zakresu sieci wodociągowej umożliwiającej jej wykorzystanie jako źródła wody na cele ochrony przeciwpożarowej z uzasadnieniem uwzględniającym aspekty ekonomiczne (zwiększenie średnic) i techniczne (zwiększenie czasu przetrzymania wody); 8) analiza kosztów eksploatacji systemu; 9) elementy analizy ekonomicznej z uwzględnieniem kształtowania się taryfy za wodę w związku z rozbudową i modernizacją sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody; 10) ocena stopnia bezpieczeństwa dostawy wody, poziomu niezawodności systemu zaopatrzenia w wodę oraz wskazanie sposobu działań w celu minimalizacji negatywnych skutków ewentualnych przerw w dostawie wody. Opis wyników wraz z niezbędnymi rysunkami i załącznikami winien być sporządzony w 5 egzemplarzach w formie wydrukowanej oraz w 1 egzemplarzu w wersji cyfrowej na nośniku cyfrowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.80.00.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie dostaw wody i konsultacje dotyczące odpadów 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień opracowania lub innej publikacji (w tym naukowo-technicznej) z zakresu modelowania hydraulicznego sieci wodociągowej, a także zagadnień związanych z niezawodnością sieci wodociągowych lub bezpieczeństwem przeciwpożarowym z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje lub protokół odbioru opracowań). W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. Ponadto doświadczenie wykonawcy powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że usługi zostały wykonane należycie. Z uwagi na fakt, iż modelowanie, jak również opracowania zawierające zagadnienia związane z niezawodnością sieci wodociągowych lub bezpieczeństwem przeciwpożarowym bywa również częścią innych opracowań Zamawiający dopuszcza, by należyte wykonane zamówienia zostało potwierdzane referencjami przez zlecającego opracowanie w zakresie w/w zagadnień. Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy muszą posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 2010-04-30 o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr Sala Obrad pok. nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.