eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa materiałów biurowych, papieru, czajników bezprzewodowych oraz aparatów telefonicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Jaworzno: Dostawa materiałów biurowych, papieru, czajników bezprzewodowych oraz aparatów telefonicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 114974 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62186 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, papieru, czajników bezprzewodowych oraz aparatów telefonicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru, czajników bezprzewodowych oraz aparatów telefonicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: Pakiet 1 ARTYKUŁY BIUROWE 30190000-7; 22816100-4; 22816100-4; 30199110-4; 30192150-7; 30192123-9; 30192121-5;30237320-8; 30199110-4;30199230-1; 30199230-1; 30199230-1; 30199230-1; 30199230-1; 30199230-1; 30197000-6; 30197000-6; 30197000-6; 24910000-6; 30192000-1; 30199792-8; 30199792-8; 30192910-3;30197220-4; 30197220-4; 30192125-3; 44617100-9; 30192125-3; 30195400-6; 30192125-3; 30190000-7; 30237430-2; 30197000-6; 22816300-6;22816300-6; 30192130-1, 30192500-6, 22852100-8, 30197000-6, 30197130-6, 30192340-6, 30192330-3, 30197321-2, 30192350-9, 30192350-9, 30197220-4, 22851000-0, 22851000-0, 30199500-5; 30192000-1, 39541130-6,30197220-4, 30193000-8, 22850000-3, 22850000-3, 22600000-6, 30192000-1, 22852100-8, 30192133-2, 30192113-6, 30197100-7, 30197320-5, 30192000-1, 30197100-7, 30197320-5, 22816200-5 Pakiet 2 PAPIERY 30197645-9, 30197621-5, 30197600-2, 30199310-6, 30197640-4 Pakiet 3 CZAJNIKI BEZPRZEWODOWE 39710000-2 Pakiet 4 TELEFONY 32500000-8; 32552110-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3,4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dla każdego z pakietów odrębnie, jednakże w ramach danego pakietu należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 24.91.00.00 - Kleje 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 ARTYKUŁY BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16349,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17579,78

  • Oferta z najniższą ceną: 17579,78 / Oferta z najwyższą ceną: 18012,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 PAPIERY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., Ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28414,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36908,01

  • Oferta z najniższą ceną: 36908,01 / Oferta z najwyższą ceną: 36908,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.