eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Skwierzyna: Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego
Numer ogłoszenia: 114860 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7172027, faks 0-95 7171541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.skwierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. z 100 % udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego 1. Ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia: W ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia wchodzi wykonanie robót budowlanych i montażowych w następującym zakresie: a) w części zewnętrznej obiektu: -wymiany istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wykonaniem ocieplenia dachu styropianem grubości 15 cm i wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; -ocieplenie ścian elewacji budynku styropianem grubości 12 cm i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym - budynek o maksymalnej wysokości w szczycie 4,3 m; -wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej - okna uchylne jednodzielne o wymiarach: 0,92 x 1,15 m - szt. 7 oraz 0,6 x 1,15 m - szt.1 na okna uchylne jednodzielne z PVC z zachowaniem tych samych wymiarów; -wymiana istniejącej stolarki drzwiowej - 1 szt. drzwi zewnętrznych pełnych dwuskrzydłowych o wymiarach 1,8 x 2,1 m wykonanych z kątowników stalowych obitych blachą na drzwi zewnętrzne płycinowe pełne dwuskrzydłowe o tych samych wymiarach; b) w części wewnętrznej budynku: -remont pomieszczeń, w tym: wyburzenie ścianki działowej, naprawa powierzchni ścian, sufitu i posadzki, ułożenie na ścianach glazury do wysokości 2,0 m - powyżej malowanie farbą emulsyjną, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, ułożenie terakoty na posadzce, malowanie sufitu; -wymiana wyposażenia, wymiana instalacji elektrycznej, instalacja urządzeń zautomatyzowania stacji uzdatniania wody, automatyzacja procesów obsługowych urządzeń stacji wodociągowej, wprowadzeniem zdalnej sygnalizacji pracy urządzeń oraz sygnalizacji wejścia osób niepowołanych na teren stacji wodociągowej; -wymiana wyposażenia i uzbrojenia ujęć, remont i wyposażenie obudowy studni i wykonanie opaski betonowej; c) elementów zagospodarowania terenu; -wymiana istniejącego ogrodzenia z siatki z bramą wjazdową i furtką na ogrodzenie z siatki wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur średnicy 70 mm o rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i zabetonowanych; -montaż bramy z furtką wysokości 1,6 m, szerokość bramy 3 m i furtki 1m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach; -utwardzenie powierzchni działki - remont dojść i dojazdu do obiektu - wykonanie dojazdu i chodnika do obiektu o nawierzchni typu POLBRUK na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. d) Wykonawca w ramach Zadania Inwestycyjnego zobowiązany jest również do wykonania Zadań Towarzyszących: -rozruchu technologicznego stacji, -opracowania niezbędnej instrukcji (eksploatacji, stanowiskowych, bhp), -wykonania niezbędnych analiz wody w zakresie monitoringu przeglądowego przez akredytowane laboratorium potwierdzające spełnienie wymogów jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. -wykonanie analizy wód popłucznych przez akredytowane laboratorium. -wykonania dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedsięwzięcia określony jest w dokumentacji technicznej: a) projekcie budowlanym wykonawczym, z częścią opisową, mapami i rysunkami do projektu wykonawczego branża sanitarna, branża budowlana, branża elektryczna, b) przedmiarem robót, c) kosztorysem nakładczym branża budowlana, d) kosztorysem nakładczym branża instalacyjna, e) kosztorysem nakładczym - wymiana ogrodzenia, f) kosztorysem nakładczym - droga wewnętrzna z chodnikiem g) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru Robót Budowlanych, h) projekcie umowy, i) SIWZ. 2.0. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było wyprodukowane w całości przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez Wykonawcę robót na etapie modernizacji SUW). Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych i testowanych. 3. Przepisy prawne związane z przedmiotem zamówienia opisane w rozdziale III pkt 3 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacje na temat zamieszczone są w rozdziale X SIWZ. 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert). UWAGA. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom. 3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wadium można wnieść w formie: a)pieniężnej, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancji bankowej, d)gwarancji ubezpieczeniowej, e)poręczenia bankowego, f)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w formach wymienionych w ppkt b-f musi być wystawione na: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna , z zapisem : Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego. Oryginał i kopię wadium trzeba dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 22 1240 3594 1111 0010 0974 6098 Bank PKO SA I Oddział w Skwierzynie z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego. 7.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. data faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). 8.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). 9. Egzekwowanie wyżej wymieniony należności dotyczy następujących przypadków: a) odmowy przez oferenta do podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Termin ważności gwarancji stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 11. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego niezbędne jest zawarcie umowy pisemnej pomiędzy Poręczycielem, a osobą, na rzecz której poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty dla Zamawiającego kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego odnoszące się do: -uchylania się Oferenta od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta. Termin ważności poręczenia bankowego stanowiącego wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 12.W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne co najmniej do dnia związania ofertą. 13.Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub w poręczeniach, o których w pkt. 9 należy zdeponować za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Zamawiającego, w kasie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, zaś kserokopię dowodu wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty. 14.Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i terminie zostanie z postępowania wykluczony. 15.Informacje na temat zwrotu wadium zamieszczono w rozdziale X.2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu określone zostały na podstawie art. 22 ust. 1 pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. oraz spełniają warunki podane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 5.1. złożą Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. - na formularzu ofertowym /zał. Nr 2 i 3 SIWZ/ 5.2 Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. -Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. -Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca dysponować musi osobami posiadającymi uprawnienia i przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem tj. kierowników budowy i robót o specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć -Personel Wykonawcy - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia- sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ - Podwykonawcy. -Wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech prac podobnych do prac objętych przedmiotem zamówienia, Za pracę podobną zamawiający uzna: -wybudowanie lub zmodernizowanie co najmniej trzech stacji uzdatniania wody o wydajności układu technologicznego nie mniejszej niż 15 m3/h. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji, protokołów odbioru) potwierdzających zakres wykonanych prac budowlanych oraz należyte wykonanie wykazanych robót. Doświadczenie Wykonawcy - Wykaz wykonanych prac sporządzony według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. -Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. -Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli wykonawca udokumentuje swoją wiedzę i doświadczenie w sposób określony w pkt III.3.2. ogłoszenia, potwierdzi tym iż posiada potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca dysponować musi osobami posiadającymi uprawnienia i przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem tj. kierowników budowy i robót o specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć -Personel Wykonawcy - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia- sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ - Podwykonawcy. Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. -Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. -Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie poprzez przedłożenie potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia minimum 300.000,00zł. Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. -Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. -Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty określone w rozdziale VIII SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, b) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, c) zmiany stawki podatku VAT, d) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn: -wstrzymania przez Zamawiającego całości lub części Robót Budowlanych bądź Zadań Towarzyszących, -działania Siły Wyższej; -wystąpienie intensywnych, ciągłych opadów śniegu lub deszczu przez okres minimum 2 (dwóch) dni roboczych uniemożliwiających wykonanie Robót Budowlanych zgodnie z technologią i sztuką budowlaną oraz wystąpienia przez okres 2 (dwóch) dni roboczych temperatury poniżej 5o C podczas wykonywania prac konstrukcyjnych i zewnętrznych; -opóźnienia Zamawiającego w podejmowaniu decyzji, do których podjęcia obliguje go Umowa; -wystąpienie błędów projektowych skutkujących wstrzymaniem wykonywania Robót Budowlanych lub całego Zadania Inwestycyjnego mających bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie całości Robót Budowlanych; -wystąpienia Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji. e) zmian dokumentacji projektowej, f) niezrealizowanie pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, g) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: -wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, -modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, a nie później niż w ciągu 4 (czterech) dni, zawiadomić Zamawiającego na piśmie przesłanym za pośrednictwem telefaksu na numer (95) 71-71-541 lub doręczonym do rąk Inspektora Nadzoru o okolicznościach mogących spowodować niewywiązanie się przez Wykonawcę z terminu wykonywania Robót Budowlanych i wykazać wpływ tych okoliczności na przesunięcie tego terminu oraz przewidywany czas takiego przesunięcia. Okoliczności wskazane w zawiadomieniu Wykonawcy powyższe powinny zostać ponadto udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednim wpisem w dzienniku budowy, określającym datę wystąpienia przeszkody, jej charakter oraz przewidywany czas trwania. W razie spełnienia powyższych obowiązków termin zakończenia przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas, w jakim okoliczności wskazane powyżej, wykluczają lub przedłużają prowadzenie przez Wykonawcę Robót Budowlanych pod warunkiem jednakże, iż zmiana terminu zostanie uprzednio na piśmie zaakceptowana przez Zamawiającego. 4.Strony uzgodnią w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy zmiany terminu wykonania Robót Budowlanych lub zakończenia wykonania Robót Budowlanych w przypadku zmian w zakresie Robót Budowlanych wprowadzonych przez Zamawiającego lub zlecenia Wykonawcy Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych, których wprowadzenie, ze względów technicznych lub wykonawczych, uniemożliwia dotrzymanie terminu umownego. Opis istotnych postanowień jakie zostaną wprowadzone w treści umowy w rozdziale XIII SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.skwierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Nie przewiduje się konieczności składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wskazany termin jest ostatecznym terminem złożenia oferty w siedzibie zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.