eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOdtworzenie i uzupełnienie istniejącego systemu drenującego i irygacyjnego oraz budowa nowej sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Szprotawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Zielona Góra: Odtworzenie i uzupełnienie istniejącego systemu drenującego i irygacyjnego oraz budowa nowej sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Szprotawa
Numer ogłoszenia: 114838 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254451 w. 242, fax 068 3253630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie i uzupełnienie istniejącego systemu drenującego i irygacyjnego oraz budowa nowej sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Szprotawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie i uzupełnienie istniejącego systemu drenującego i irygacyjnego oraz budowa nowej sieci wodnomelioracyjnej na terenie Nadleśnictwa Szprotawa, leśnictwo Szprotawka, o łącznej długości około 7 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda z ofert musi być zabezpieczona wadium o wysokości 3.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, iż: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawcy wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali sumarycznie roboty polegające na budowie i odbudowie rowów melioracyjnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł oraz dołączą potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, z wyjątkiem sytuacji opisanej poniżej. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających powyższe warunki a-d będzie wyższa niż przewidziana w ogłoszeniu, czyli ponad 7 wykonawców, zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania warunków wg poniższego: Za sumaryczną wartość wykonanych i udokumentowanych, że zostały wykonane należycie w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na budowie i odbudowie rowów melioracyjnych, zamawiający przyzna punkty. Za każdą kwotę rozpoczynającą kolejny 1.000, 00 zł zamawiający przyzna 1 pkt, np.: - za sumaryczną wartość wykazanych robót 310.000,00 zł wykonawca otrzyma 310 pkt. - za sumaryczną wartość wykazanych robót 621.923,00 zł wykonawca otrzyma 622 pkt. Zamawiający przyzna punkty, na podstawie złożonego wykazu żądanego poniżej w punkcie 7 c, za sumaryczną wartość robót potwierdzonych, że zostały wykonane należycie. Wykonawcy, w ilości maksimum 7, którzy otrzymają największą ilość punktów (największa wartość wykazanych robót) zostaną zaproszeni do złożenia ofert. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; b. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na budowie i odbudowie rowów melioracyjnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze ul. Kazimierza Wielkiego 24 A 65-950 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze ul. Kazimierza Wielkiego 24 A 65-950 Zielona Góra VI piętro - Sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.