Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Kraków: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków, w podziale na 9 części.
Numer ogłoszenia: 114535 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków, w podziale na 9 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków, w podziale na 9 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: Rejon Przychodnie - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 68.794,87 m2, Część 2: Rejon Forty - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 11.226,76 m2, dla przeglądu pięcioletniego 1.427,00 m2, Część 3: Rejon BOM-1 Rynek Kleparski 4 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 47.385,37 m2, Część 4: Rejon BOM-2 Królewska 25 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 32.799,34 m2, Część 5: Rejon BOM-3 Limanowskiego 16 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 107.326,10 m2; dla przeglądu pięcioletniego 882,95 m2, Część 6: Rejon BOM-4 Urocze 18 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 32.641,62 m2; Część 7: Rejon BOM-5 Na Stoku 1 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 33.367,11 m2; Część 8: Rejon BOM-6 Plac Na Groblach 7 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 103.600,09 m2; dla przeglądu pięcioletniego 2.816,65 m2, Część 9: Rejon Zadania Zlecone - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 28.342,71 m2; dla przeglądu pięcioletniego 468,68 m2,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert, na cały okres związania ofertą w wysokości: - cz.1: 410,00 zł, - cz.2: 70,00 zł, - cz.3: 280,00 zł, - cz.4: 190,00 zł, - cz.5: 650,00 zł, - cz.6: 190,00 zł, - cz.7: 200,00 zł, - cz.8: 640,00 zł, - cz.9: 170,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osoba która będzie wykonywać przedmiot zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ b)Zmiana zakresu ilościowego przedmiotu umowy, który zostanie zaktualizowany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ZBK przy udziale Wykonawcy z uwagi na wystąpienie zdarzeń: budynki w remoncie, budynki przekazane w inny zarząd lub przejmowane w zarząd, a także gdy okaże się, że powierzchnia budynków podana w wykazie różni się od rzeczywistej powierzchni w związku z błędami w inwentaryzacji. Powyższe zostanie odzwierciedlone zaktualizowanym załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. Zmiana zakresu będzie podstawą do proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. c)inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania prac na warunkach określonych w umowie (w szczególności w skutek nieudostępnienia lokali przez najemców) d) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że są to zmiany nieistotne, a konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie zlecenia, zgłoszenia, b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IV p., pok. 79. Cena wersji papierowej 8 zł płatne w kasie ZBK. Kasa czynna pn-pt 8:00-14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- Usługa przeglądów okresowych instalacji oraz urządzeń w budynku Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Przeglądy oraz naprawy maszyn i urządzeń pralniczych
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.