Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Biłgoraj: Nadzór inwestorski nad przebudową
( modernizacją) dojazdów pożarowych Nr 7 i 11 w Leśnictwach Wola oraz
Luchów .
Numer ogłoszenia: 114472 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad przebudową ( modernizacją) dojazdów pożarowych Nr 7 i 11 w Leśnictwach Wola oraz Luchów ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad niżej wymienionymi zadaniami: 1)Przebudowa (modernizacja) dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Wola o długości 9230,00mb i szerokości 3,0 m. Wartość kosztorysową robót bez podatku od towarów i usług VAT ustalono na kwotę 2.958.759,40 zł. 2) Przebudowa(modernizacja) dojazdu pożarowego Nr 11 w Leśnictwie Luchów o długości 4221,40 m i szerokości 3,5 m. Wartość kosztorysową robót bez podatku od towarów i usług VAT ustalono na kwotę 1.516.316,65 zł. Łączna wartość robót budowlanych wynosi: 4.475.076,05 zł. Nadzorowane przedsięwzięcia obejmują następujące elementy robót: -roboty ziemne i przygotowawcze, -wykonanie podbudowy, -wykonanie zjazdów i mijanek -roboty wykończeniowe, -wykonanie oznakowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem kadrowym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą mającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu realizacji umowy nastąpi w przypadku: a) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia i niemożliwym do zapobieżenia. Za okoliczność siły wyższej strony uznają: powódź, trzęsienie ziemi, działania wojenne, ogłoszenie stanu wojennego, stan klęski żywiołowej, b) zmian przepisów mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, c) wstrzymania realizacji zadania inwestycyjnego przez zamawiającego nad którym ma być prowadzony nadzór inwestorski, d) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne 2. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. Zastosowanie nowej stawki podatku VAT dotyczyć będzie robót niezrealizowanych, b) wstrzymanie realizacji zadania inwestycyjnego przez zamawiającego nad którym ma być prowadzony nadzór inwestorski.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96 pok. nr 15 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zakup łodzi ratowniczej płaskodennej.
- Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
- Remont obiektów Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju, tj. zmiana pokrycia dachu budynku stolarni oraz remont sali gimnastyczne wraz z zapleczem
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej powiatu biłgorajskiego
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
- Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej rekrutacji w ramach projektu "Poprawa obsługi mieszkańców MOF Biłgoraja z wykorzystaniem narzędzi IT"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
- "Modernizacja systemów wentylacyjnych - powtórka"
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
- Rozwój i modernizacja urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie gminy Skała - powtórzenie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.