eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie impregnacji drewnianej wieży Radiostacji przy ul. Tarnogórskiej 129 w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Gliwice: Wykonanie impregnacji drewnianej wieży Radiostacji przy ul. Tarnogórskiej 129 w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 114393 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, fax 032 2307366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie impregnacji drewnianej wieży Radiostacji przy ul. Tarnogórskiej 129 w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest: Wykonanie impregnacji drewnianej wieży Radiostacji przy ul. Tarnogórskiej 129 w Gliwicach. Zakres zadania: Wykonanie wlewek w pęknięcia elementów drewnianych Opryskanie impregnatem całej konstrukcji drewnianej Sposób wykonania impregnacji oraz rodzaj preparatu zostały określone w ekspertyzie wykonanej przez KATEDRA INŻYNIERII BUDOWLANEJ WYDZIAŁU BUDOWNICTWA POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ UL.AKADEMICKA 5 44-100 GLIWICE stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.22.00.00 - Usługi impregnacji drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.22.00.00 - Usługi impregnacji drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują odpowiednio przygotowanymi osobami z n/w uprawnieniami - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, - pracownik z uprawnieniami elektrycznymi SEP - pracownicy przeznaczeni do wykonania niniejszego zamówienia muszą posiadać -uprawnienia do prowadzenia prac na wysokościach.3) posiadają doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich drewnianych konstrukcji wieżowych lub obiektów czy budowli o konstrukcji drewnianej 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Formalną przyczyną nieważności oferty będzie wystąpienie choćby jednego z poniższych uchybień: 1). brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 6 specyfikacji jako wymagane składniki oferty, 2). brak wymaganych podpisów na formularzu oferty i wszystkich jej załącznikach, 3). brak proponowanej ceny wynagrodzenia, 4). brak oświadczenia w formularzu oferty, że oferent uważa się za związanego z ofertą, przez okres 30 dni tj. do 22.08.2007 r. 5). nieczytelność dokumentów tworzących ofertę, przeróbki i nieautoryzowane skreślenia w tekście dokumentacji ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego Wykonawcy w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień na temat złożonej oferty. Wszelkie żądane przez komisję wyjaśnienia powinny być udzielone na piśmie. Niedopuszczalne jest poprawianie względnie zmiana treści oferty po terminie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i wartości (w tym minimum jedno zlecenie dot. drewnianych konstrukcji wieżowych lub obiektów czy budowli o konstrukcji drewnianej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie zał. Nr 4 (maksymalnie 5 zleceń z potwierdzeniem prawidłowego wykonania do każdego wymienionego zlecenia). 6.wykaz osób wyznaczonych ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia oraz ich kwalifikacje i uprawnienia zał. Nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Gliwicach ul. Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice, Dział Administracji pok. nr 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Muzeum w Gliwicach ul. Dolnych Wałów 8a sekretariat pok nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.