eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.15/dost./2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 15/dost./2010
Numer ogłoszenia: 114383 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89647 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 15/dost./2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z transportem na koszt Wykonawcy, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tonery, wkłady atramentowe, taśmy, bębny, nośniki) dla Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ [Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)]. Istotne warunki zamówienia: Oferowane środki eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta urządzenia w którym będą eksploatowane i w pełni kompatybilne z tymi urządzeniami zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dodatkowo muszą posiadać certyfikat producenta potwierdzający parametry techniczne, w tym termin przydatności oraz wydajność jaką posiadają (dot. tuszy, tonerów i bębnów). Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy (który w całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, ze specjalnym naciskiem na obudowę, wyprodukowany bez naruszenia praw własnościowych i patentowych), posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamówienie będzie realizowane w pięciu następujących dostawach: pierwsza wciągu do 21 dni od dnia podpisania umowy druga w dniu 15.06.2010 roku trzecia w dniu 17.08.2010 roku czwarta w dniu 12.10.2010 roku piata w dniu 23.11.2010 roku Zamawiający na co najmniej 14 dni przed podanymi powyżej terminami dostaw powiadomi Wykonawcę o przedmiocie i ilości zamówienia w danej dostawie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 14 w Warszawie i składował w miejscu wyznaczonym przez pracownika Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.