Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Ostróda: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU NAD WYKONANIEM ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO - REKREACYJNEGO PRZY UL. 3 MAJA W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 114362 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU NAD WYKONANIEM ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO - REKREACYJNEGO PRZY UL. 3 MAJA W OSTRÓDZIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. 3 Maja w Ostródzie w skład, którego wchodzą zadania: 1)KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY, w tym: a)Roboty rozbiórkowe i przygotowanie terenu. b)Budynek socjalno-techniczny. c)Trybuny odkryte i zadaszone. d)Boisko główne z oświetleniem na masztach stalowych, ogrzewaniem, zraszaniem i drenażem. e)Boisko treningowe ze sztuczną nawierzchnią, z oświetleniem. f)Budynek socjalny przy kortach. g)Korty do gry w tenisa, dwa zadaszone namiotami. h)Lodowisko ze sztucznego lodu. i)Trafostacja. j)Linie kablowe zasilające. k)Sieci i przyłącza infrastruktury technicznej. l)Dojścia, drogi dojazdowe, manewrowe, parkingi. m)Monitoring. n)Oświetlenie terenu. o)Elementy małej architektury. p)Ogrodzenie. q)Zieleń. 2)PARK COLLISA, w tym: a)Roboty przygotowawcze. b)Roboty rozbiórkowe. c)Tereny zieleni. d)Zabiegi pielęgnacyjno-lecznicze drzew. e)Oświetlenie. f)Nawierzchnie i wyposażenie parku w elementy małej architektury. 2.Do zakresu czynności Inżyniera Projektu należy w szczególności: 1)Pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 2)Powołanie inspektorów nadzoru, a szczególności w branżach: - ogólnobudowlanej (wiodący inspektor nadzoru); - sanitarnej; - elektrycznej, - drogowej. 3) Sprawdzenie zgodności przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań z parametrami ustalonymi w programie inwestycji i sprawdzenie kompletności dokumentacji. 4)Pomoc w przygotowaniu postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych, zgodnie z zasadami i wymaganiami postanowień ustawy Pzp (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.), w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, udzielania wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, rozstrzygania ewentualnych protestów, reprezentowania Zamawiającego przed arbitrażem w przypadku ewentualnych odwołań. 5)Przygotowanie wniosku dla Zamawiającego w zakresie powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 6)Przekazanie placu budowy wykonawcom. 7)Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, a w szczególności: -kontrola jakości wykonywanych prac projektowych, robót budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi; -sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonywania i wyceny robót; -kontrola jakości i wartości wykonywanych robót z harmonogramem przyjętym przez Zamawiającego oraz umową zawartą z wykonawcą robót; -uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawcy. 8)Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, a w szczególności o wszelkich robotach nieobjętych umową, a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią. 9)Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nieprzewidzianych umową robotach dodatkowych i zamiennych, podejmowanie decyzji o robotach, w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie. 10)Niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót. 11)Przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbiorów robót. 12)Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające przedłożone przez wykonawcę w trakcie realizacji robót oraz sporządzanie kosztorysów inwestorskich na zamówienia uzupełniające. 13)Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta. 14)Występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu stosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej. 15)Żądanie wykonania na koszt wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonane roboty ( odkucia, wycinki itp.). 16)Bieżąca kontrola i nadzór w branżach wymaganych dla specyfiki zadania inwestycyjnego. 17)Organizowanie odbiorów częściowych i końcowego inwestycji z doprowadzeniem do przekazania inwestycji Zamawiającemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi. 18)Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych (kosztorysowych) z informowaniem na bieżąco Zamawiającego. 19)Uzgodnienie wynagrodzenia wykonawcy robót i tabeli elementów do celów fakturowania. 20)Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót/dostaw oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót, dostaw lub usług/wdrożeń w trakcie organizowanych comiesięcznych RAD BUDOWY oraz sporządzania protokołów ze spotkań. 21)Sprawdzanie złożonych przez wykonawcę robót protokółów konieczności i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia. 22)Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej z Zamawiającym. 23)Wyegzekwowanie od wykonawcy usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru. 24)Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach gwarancyjnych (raz na 12 miesięcy przez okres 5 lat od dnia rzeczowego zakończenia inwestycji). 25)Wydawanie opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego, zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie funkcji Inżyniera Projektu. 26)Nadzór nad obsługą geodezyjną. 27)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane pozwoleniem na budowę. 28)Terminowe dokonywanie częściowych rozliczeń finansowych inwestycji oraz rozliczenia końcowego. 29)Przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu danych niezbędnych do sprawozdawczości obowiązującej przy realizacji inwestycji - do dnia 3 każdego miesiąca przez cały okres realizacji inwestycji, a jeśli dzień ten przypada na dzień wolny od pracy, do ostatniego dnia roboczego przed tym dniem. 30)Po rozliczeniu inwestycji wystawienie dowodów OT - Otrzymania Środka Trwałego Inżynier Projektu przy pełnieniu powierzonej mu usługi, przestrzegał będzie norm i obowiązków wynikających z faktu, iż tereny przeznaczone pod realizację inwestycji przylegają do obszaru Natura 2000, częściowo do obszaru rezerwatu Rzeka Drwęca oraz, że teren Parku Collisa objęty jest ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9.300,- PLN (słownie: dziewięć tysięcy trzysta PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009 - 04 - 30 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): -w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta: 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2009-04 - 30 o godz. 10:00. -w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć u Zastępcy Skarbnika p. Wandy Zakrzewskiej (pokój nr 13). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności : a)Musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. nadzór nad realizacją inwestycji polegającej na budowie kompleksów sportowych z boiskami zewnętrznymi oraz obiektami kubaturowymi lub kompleksów sportowo-rekreacyjnych z boiskami zewnętrznymi oraz obiektami kubaturowymi, o wartości co najmniej 8.000.000,- PLN brutto, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. b)Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które stanowić będą jego potencjał kadrowy niezbędny do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jn.: -Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót ogólnobudowlanych (wiodący inspektor nadzoru). Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi, trzyletni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru robót budowlanych oraz musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. -Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych. Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia nadzoru nad robotami sanitarnymi, trzyletni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych oraz musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. -Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych. Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia nadzoru nad robotami elektrycznymi, trzyletni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych oraz musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. -Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych. Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia nadzoru nad robotami drogowymi, trzyletni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych oraz musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. -Specjalista ds. koordynacji i rozliczeń procesu inwestycyjnego. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w koordynowaniu działań związanych z rozliczaniem dokumentacyjno-finansowym oraz ze sprawozdawczością w zakresie inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 3)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: -musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.000.000,- PLN. 4)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp). 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych jn., na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. b)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 2 A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. e)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 5 do SIWZ). f)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g)Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane na inspektorów nadzoru (§ 5 pkt 1 p.pkt 2 lit. b), posiadają wymagane uprawnienia, oraz że należą do właściwego samorządu zawodowego. h)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, II piętro, pok. 21 - opłata za wersję papierową 10,- zł + koszt wysyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, parter, pokój 10 (Biuro Obsługi Interesanta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013; Oś priorytetowa 2. Turystyka; Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego; Poddziałanie 2.2.1.3 Infrastruktura sportowo-rekreacyjna..
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-71/2025)
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47 .
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA POD NAZWĄ: "MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NR 3 [...]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.