eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Piła: Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Pile
Numer ogłoszenia: 114338 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Pile , Aleja Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3519880, 3519888, faks 067 3519880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pssepila.pis.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych z podziałem na 13 części. Dostawa obejmuje 13 części - dla wyrobów diagnostycznych - 7 części (od 2.1 do 2.7), - dla odczynników chemicznych - 6 części (od 2.8 do 2.13): Część nr 1 - testy mikrobiologiczne, pożywki i dodatki Część nr 2 - test i odczynniki do identyfikacji Enterobakteriace Część nr 3 - filtry mikrobiologiczne Część nr 4 - preparaty do odczynu lateksowego w kierunku Salmonella, Część nr 5 - test badania skuteczności sterylizacji, Część nr 6 - surowice Salmonella, Część nr 7 - szczepy wzorcowe i system do ich przechowywania, Część nr 8 - odczynniki chemiczne do badań laboratoryjnych, Część nr 9 - odczynniki, kolumienki, filtry do oznaczeń WWA na HPLC, Część nr 10 - odczynniki do oznaczeń jonometrycznych (fluorki, chlorki), Część nr 11 - bufory pH, standardy konduktometrii i mętności, Część nr 12 - certyfikowane materiały odniesienia, Część nr 13 - wzorce analityczne. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr od 2.1 do 2.7 do SIWZ dla wyrobów diagnostycznych i w załącznikach nr od 2.8 do 2.13 do SIWZ dla odczynników chemicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość lub wybraną przez siebie część zamówienia. Wybrana część zamówienia musi być wyceniona całościowo. Zamawiający rozstrzygnie postępowanie w którejkolwiek części, gdy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta. Dla odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych, dla których wskazany jest producent, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, jednak nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedłoży do oferty następujące dokumenty: - świadectwa kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) dla odczynnika chemicznego lub wyrobu diagnostycznego wskazanego przez Zamawiającego, - świadectwo kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) proponowanego przez Wykonawcę - równoważnego, z podkreślonymi kolorem cechami charakterystycznymi, potwierdzającymi zgodność równoważnego produktu z produktem wskazanym przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych produktów opierać się będzie na porównaniu zawartości składników głównych danego odczynnika oraz jego stopnia zanieczyszczeń. Wyjątek stanowią odczynniki chemiczne i wyroby diagnostyczne oznakowane dodatkowo gwiazdką *, które są używane w laboratorium jako materiały odniesienia w kontroli wewnętrznej, bądź których parametry zostały określone w trakcie walidacji. Dla ww. odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że nie wpłyną one na charakterystykę metody i nie spowodują rewalidacji metod oraz utraty akredytacji. Zamawiający w tym przypadku zastrzega sobie prawo do wizualnej oceny odczynnika, a Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego materiału, w celu sprawdzenia jego właściwości. Wymagania ogólne: - odczynniki chemiczne i wyroby diagnostyczne, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 75% ważności okresu przydatności określonego przez producenta, - odczynniki chemiczne i wyroby diagnostyczne muszą być dostarczone w opakowaniach oryginalnych, nie większych niż w opisie, - odczynniki chemiczne i wyroby diagnostyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - gwarancja jakości w okresie ważności, - opisy i etykiety w języku polskim, jednostki zgodne z układem Si lub ich pochodnymi, - każda dostarczona partia odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych musi być udokumentowana np. świadectwem jakości, certyfikatem jakości, które należy dołączyć do produktów podczas dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, tj: a) możliwość zmiany terminu wykonania umowy, b) możliwość zmian kar umownych, c) możliwość zmiany załączników, które to będą stanowić integralną część umowy, d) możliwość zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, e) zmiana stawki VAT, f) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zadania).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssepila.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Pile, Aleja Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła, tel./fax 67 351-98-80, e-mail: psse.pila@pis.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Pile, Aleja Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła, tel./fax 67 351-98-80 e-mail: psse.pila@pis.gov.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.06.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.