eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejącej instalacji wod - kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 2 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką - os. Woj. Polskiego 5 w Wieluniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Wieluń: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejącej instalacji wod - kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 2 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką - os. Woj. Polskiego 5 w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 114206 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejącej instalacji wod - kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 2 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką - os. Woj. Polskiego 5 w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dla zadania nr 1 -Instalacja c. c. w. Wykonanie rurociągów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 18 - 159 mb , fi 22 - 82 mb , fi 28 - 65 mb , fi 35 - 15 mb , fi 42 - 7 mb , fi 54 - 10 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłą wodę śr. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. , śr. nom. 20 mm - 30 szt. śr. nom. 25 mm - 1 szt. , śr. nom. 40 mm - 1szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych śr. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociągowego o śr. 15-50 mm - 327 mb Demontaż i ponowny montaż wodomierzy z. w. o śr. nom. 15 mm - 40 szt. Wykonanie rurociągów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 18 mm - 201 mb , fi 22 mm - 101 mb , fi 28 mm - 32 mb , fi 35 mm - 29 mb , fi 42 mm - 9 mb fi 54 mm - 15 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - 331 mb Montaż rurociągu kanalizacyjnego z rur PCV o śr. 50 mm - 186 mb , śr. 75 mm - 28 mb , śr. 110 mm - 136 mb Montaż ustępów z płuczką ustępową typu kompakt - 14 szt dla zadania nr 2 Ściany piwnic powyżej poziomu gruntu - przygotowanie podłoża, nałożenie masy klejowej na ściany i malowanie. Ściany parteru i pięter, ościeża oraz boki pilastrów - przygotowanie podłoża, - mocowania styropianu do ścian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych Stropodach -wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej Roboty rozbiórkowe i remontowe - rozebranie poszycie oraz izolacji cieplnej ścian szczytowych - rozebranie opasek i ścieków wokół budynku i wykonanie nowych - uzupełnienie uszkodzeń w murach i tynkach - montaż nowych krat w oknach piwnic - usunięcie starych krat - przygotowanie podłoża, nałożenie masy klejowej oraz malowanie płyt balkonowych i daszków nad wejściem - wymiana posadzek balkonowych ze wzmocnienie ze siatki oraz izolacją przeciwwilgociową - wymiana obróbek blacharskich balkonów, daszków, ścian attykowych oraz parapetów - wymiana rur spustowych - wykonanie pokrycia z papy daszków nad wejściem oraz fragmentów dachu - malowanie balustrad balkonów - uzupełnienie tynków na kominach, przygotowanie podłoża i malowanie kominów - osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach i stropodachu wentylowanym - wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej - wzmocnienie ścian zewnętrznych ściągami stalowymi.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.32.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 01.06.15r. do godz. 10.00 dla zadania nr 1 w wysokości: 3 500 zł słownie : trzy tysiące pięćset zł. dla zadania nr 2 w wysokości: 10 000 zł słownie : dziesięć tysięcy zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zadania nr 1 - w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej- instalacyjnej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł w ramach jednej umowy. dla zadania nr 2 w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu minimum jednej roboty dociepleniowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł w ramach jednej umowy. Robota ma obejmować roboty dociepleniowe.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: dla zadania nr 1 - instalacyjnej sieci sanitarnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, dla zadania nr 2 - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostających w zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 8 -Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia . Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . Kserokopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez podmiot użyczający swoich zasobów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, biorących udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporządzonego i podpisanego przez podmiot zobowiązany; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot zobowiązany.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); 2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy; 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty; 4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania terenu budowy; 2) przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiający jest zobowiązany); 3) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji; 4) zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową; 6) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; 7) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez Zamawiającego; 2) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego; 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 7. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodą Zamawiającego może zmienić Podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić część zakresu wykonywania umowy Podwykonawcy. 8. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 9. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o. w Wieluniu 98-300 Wieluń ul. Zamenhofa 17 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Wieluń ul. Zamenhofa 17 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.06.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejącej instalacji wod - kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 2 w Wieluniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja c. c. w. Wykonanie rurociągów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 18 - 159 mb , fi 22 - 82 mb , fi 28 - 65 mb , fi 35 - 15 mb , fi 42 - 7 mb , fi 54 - 10 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłą wodę śr. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. , śr. nom. 20 mm - 30 szt. śr. nom. 25 mm - 1 szt. , śr. nom. 40 mm - 1szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych śr. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociągowego o śr. 15-50 mm - 327 mb Demontaż i ponowny montaż wodomierzy z. w. o śr. nom. 15 mm - 40 szt. Wykonanie rurociągów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 18 mm - 201 mb , fi 22 mm - 101 mb , fi 28 mm - 32 mb , fi 35 mm - 29 mb , fi 42 mm - 9 mb fi 54 mm - 15 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - 331 mb Montaż rurociągu kanalizacyjnego z rur PCV o śr. 50 mm - 186 mb , śr. 75 mm - 28 mb , śr. 110 mm - 136 mb Montaż ustępów z płuczką ustępową typu kompakt - 14 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką - os. Woj. Polskiego 5 w Wieluniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściany piwnic powyżej poziomu gruntu - przygotowanie podłoża, nałożenie masy klejowej na ściany i malowanie. Ściany parteru i pięter, ościeża oraz boki pilastrów - przygotowanie podłoża, - mocowania styropianu do ścian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych Stropodach -wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej Roboty rozbiórkowe i remontowe - rozebranie poszycie oraz izolacji cieplnej ścian szczytowych - rozebranie opasek i ścieków wokół budynku i wykonanie nowych - uzupełnienie uszkodzeń w murach i tynkach - montaż nowych krat w oknach piwnic - usunięcie starych krat - przygotowanie podłoża, nałożenie masy klejowej oraz malowanie płyt balkonowych i daszków nad wejściem - wymiana posadzek balkonowych ze wzmocnienie ze siatki oraz izolacją przeciwwilgociową - wymiana obróbek blacharskich balkonów, daszków, ścian attykowych oraz parapetów - wymiana rur spustowych - wykonanie pokrycia z papy daszków nad wejściem oraz fragmentów dachu - malowanie balustrad balkonów - uzupełnienie tynków na kominach, przygotowanie podłoża i malowanie kominów - osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach i stropodachu wentylowanym - wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej - wzmocnienie ścian zewnętrznych ściągami stalowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.