eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewROBOTY BRUKARSKIE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RONDA NA SKRZYŻOWANIU ULIC ANDRIOLLIEGO - MATEJKI - FILIPOWICZA w OTWOCKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Karczew: ROBOTY BRUKARSKIE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RONDA NA SKRZYŻOWANIU ULIC ANDRIOLLIEGO - MATEJKI - FILIPOWICZA w OTWOCKU
Numer ogłoszenia: 113946 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BRUKARSKIE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RONDA NA SKRZYŻOWANIU ULIC ANDRIOLLIEGO - MATEJKI - FILIPOWICZA w OTWOCKU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty brukarskie związane z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Andriolliego - Matejki - Filipowicza w Otwocku, na podstawie projektu wykonawczego będącego w posiadaniu Zamawiającego. Zakres prac obejmuje: - wykonanie koryta na całej szerokości projektowanych chodników - 948 m2, - profilowanie i zagęszczenie (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) podłoża pod projektowany chodnik - 948 m2, - ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm wystających, wtopionych i leżących na ławie betonowej z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 668 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 640 mb, - ustawienie ścieków przykrawężnikowych na warstwie podsypki cementowo-piaskowej i na ławie z betonu B-10 - 357 mb, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej typu Holland o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - 948 m2, - wykonanie wysepek i opasek przy jezdni z kostki brukowej typu Holland o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - 189 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pod nawierzchnię chodników, opasek przy jezdni - 1137 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pod nawierzchnię pierścienia przejazdowego na rondzie - 130 m2, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-7,5 o grubości 18 cm pod nawierzchnię pierścienia przejazdowego na rondzie - 130 m2, - wykonanie nawierzchni pierścienia przejazdowego na rondzie z kostki granitowej o wys. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 107 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pod nawierzchnię zatoki autobusowej - 120 m2, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-7,5 o grubości 22 cm pod nawierzchnię zatoki autobusowej - 120 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu B-35 o grubości 22 cm pod nawierzchnię zatoki autobusowej - 120 m2, Projekt budowlano-wykonawczy, materiały budowlane oraz wykonanie robót rozbiórkowych nie obejmujących w/w zakresu prac zapewnia Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku. Pracowników, kierowników budowy oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem prac zapewnia Wykonawca. Zakres i specyfika przedmiotu zamówienia wymaga, aby roboty były prowadzone przez kilka brygad brukarskich jednocześnie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni własnego kierownika budowy oraz majstrów i pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca posiada minimum 3 brygady brukarskie. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością jak w niniejszym postępowaniu. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 6. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. (3) Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. (4) Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie wraz z kopiami uprawnień budowlanych pracowników nadzoru, kierowników robót, majstrów budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia . (5) Podpisany wzór umowy. (6) Wypełniony kosztorys ofertowy. (7) Wypełniony formularz OFERTA. (8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (9) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. (10) Wypełniony harmonogram wykonania robót (11) Oświadczenie o posiadaniu potencjału kadrowego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.