eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › sporządzenie projektów zmian fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasienica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Jasienica: sporządzenie projektów zmian fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasienica
Numer ogłoszenia: 113569 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasienica , ul. Międzyrzecka 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 033 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie projektów zmian fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasienica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na opracowaniu - zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. /Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm./, z uwzględnieniem warunków określonych przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. ( t. j. Dz. U. z 2008r. nr 25 poz. 150 ze zm.) i przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227) sztuką urbanistyczną i obowiązującymi przepisami prawa, dodatkowo metodą komputerową w technice numerycznej - fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujących : 1.Sołectwo Międzyrzecze Dolne - działka nr 186/11; 186/13; 186/16; 187; 186/18; 186/20; 104/6. 2.Sołectwo Międzyrzecze Górne - działka nr 599/3. 3.Sołectwo Jasienica - działka nr 1058; 1693. 4.Sołectwo Rudzica - działka nr 904/4; 3/22; 963/7. 5.Sołectwo Biery - działka nr 200/27; 200/10; 182/17..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 3. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie usługi (min. jednej) odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. usługi polegające na sporządzeniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego). Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w pkt 1. do 3. przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa wyżej, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierająca aktualne i wszystkie dokumenty wymienione wyżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. usługi polegające na sporządzeniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje). 4. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i przynależnymi do właściwej Izby Budowlanej. 5. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.