Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Łaziska Górne: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu ze szkoleniem dla 14 uczestników i 2 opiekunów projektu systemowego Równe szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.
Numer ogłoszenia: 113552 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 0-32 2244 498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.mikolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu ze szkoleniem dla 14 uczestników i 2 opiekunów projektu systemowego Równe szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3 dniowy pobyt w ośrodku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim (dwie osoby), wyjazd w terminie od 12 do 14 czerwca 2015r.,miejsce Beskid Śląski,pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem, przeprowadzenie szkolenia z zakresu motywacji i radzenia sobie ze stresem - 8 godz. Cel: wzrost poczucia własnej wartości nabycie umiejętności pełnego wyrażania siebie w kontakcie z innymi oraz samym sobą, zwiększenie motywacji do działania i przezwyciężania trudności życiowych, podniesienie zdolności komunikowania się oraz radzenie sobie ze stresem w trudnych sytuacjach, zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach o podwyższonym standardzie, z oddzielnymi łóżkami. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic, WC w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła, stoliki, itp.przewidywana ilość pokoi: 5 pokoi 2 osobowych i 2 pokoje 3 osobowe, całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja, w stołówce położonej na terenie ośrodka. Śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, transport z Mikołowa do miejsca zakwaterowania i z powrotem, środek transportu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. zapewnienie sali do prowadzenia szkolenia,nieodpłatne imprezy o charakterze integracyjnym,do dyspozycji uczestników wyjazdu należy udostępnić nieodpłatnie atrakcje ośrodka jeśli posiada np. salę fitness/siłownię, grotę solną lub tym podobne, Organizator wyjazdu winien dokonać ubezpieczenia każdego uczestnika w zakresie NNW ( następstw nieszczęśliwych wypadków ), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników przez czas trwania wypoczynku, za który to czas uznaje się czas od chwili zakwaterowania do dnia powrotu,w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na podróż (sok, owoc, słodki poczęstunek),kadrę gwarantującą prawidłowe wykonanie usługi. W wyjeździe uczestniczy 14 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim) oraz 2 opiekunów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8 pokój 212 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Podziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA PN.: "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA / POMOCY / OPIEKI"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.