Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113400 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Zamość: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu, ul. Peowiaków 30A na potrzeby Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość - I Etap
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75207-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 93768-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
950368747, ul.
Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 677 23 37, faks
846 393 054, e-mail
zamowienia@zamosc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu, ul. Peowiaków 30A na potrzeby Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość - I Etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.17.2017.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu, ul. Peowiaków 30A na potrzeby Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość - I Etap, wykonywana w ramach zadania inwestycyjnego "Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu, ul. Peowiaków 30A na potrzeby Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość". 2. Zamówienie obejmuje adaptację przekazanych dwóch sal lekcyjnych i pomieszczenia biblioteki, wydzielonych dla potrzeb Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość w następującym zakresie: 1) branża budowlana: a) trwałe oddzielenie pomieszczeń z funkcji szkoły poprzez zamurowanie drzwi na hol szkoły z sal lekcyjnych, b) wymianę istniejących drzwi w bibliotece na drzwi o szerokości 90cm w świetle przejścia przy otwarciu pod kątem 90O (stopni) w klasie EI 60, jako główne wejście dla osób niepełnosprawnych zatrudnionych w Centrum Monitoringu, c) wykonanie głównego wejścia zewnętrznego wraz ze schodami żelbetowymi od strony elewacji południowej, d) wykonanie robót budowlanych wewnętrznych, wielobranżowych z uwzględnieniem wymogów dla potrzeb osób niepełnosprawnych, e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (kolorowej) gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, 2) branża elektryczna: a) wykonanie przyłącza energetycznego zalicznikowego, b) wykonanie instalacji zasilania, c) wykonanie instalacji oświetlenia, d) montaż opraw oświetleniowych w technologii LED, e) montaż opraw ewakuacyjnych w technologii LED. 3) branża sanitarna: a) instalacje klimatyzacji, b) instalacje wentylacyjne, c) instalacje c.o., d) instalacje ciepłej i zimnej wody, montaż urządzeń. 3. Pomieszczenia, w których zostało przewidziane prowadzenie prac budowlanych w ramach adaptacji pomieszczeń Zespołu Szkół Nr 1 na potrzeby Centrum Monitoringu dla Straży Miejskiej Miasta Zamość zostały oznaczone na rysunku Nr 1 - Projekt zagospodarowania terenu symbolem "2" jako powierzchnia objęta wewnętrzną adaptacją. 4. Zestawienie pomieszczeń objętych zakresem robót zawiera rysunek nr 2 - Rzut parteru: a) 1/1 - Komunikacja, b) 1/2 - Dyspozycja, c) 1/3 - Serwerownia, d) 1/4 - WC dla niepełnosprawnych, e) 1/5 - WC Męski, f) 1/6 - Pomieszczenie gospodarcze, g) 1/7 - Pokój socjalny. 5. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych, projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 16 SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość 22-400, ul. Peowiaków 30A, działka nr 18 w arkuszu 19, obręb 1 - Miasto Zamość.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45310000-3,
45315300-1,
45330000-9,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 06.06.2017 r. do dnia 25.08.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/06/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Trepko,
,
ul. Graniczna 6a,
22-400,
Zamość, kraj/woj.
lubelskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: | |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowane jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należyta starannością, nie mógł przewidzieć
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonana została na podstawie § 24 ust. 1 pkt 1 lit. b, pkt 8 lit. d oraz lit.f umowy nr 642/2017 z dn. 6.06.2017 r. oraz pisma Komendanta Straży Miejskiej Miasta Zamość, znak: SM.4231.16.2017 z dn. 10.07.2017 r. dotyczącego rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego. Zakres zmian dotyczy branży budowlanej i obejmuje: odbicie istniejących tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach,wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach wraz z przecieraniem tynków-gładź gipsowa dwuwarstwowa, wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,obsadzenie podokienników aglomarmur gr. 3 cm, obudowę płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych rur kanalizacyjnych w salach lekcyjnych /piwnica/. Po uwzględnieniu ww. robót budowlanych wysokość wynagrodzenia Wykonawcy uległa zwiększenia o kwotę 14 618,13 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





