eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokRoboty budowlane polegaj±ce na przebudowie PARTERU NISKIEGO w budynku S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku ul. Mickiewicza 5.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-05-22

Bia³ystok: Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie PARTERU NISKIEGO w budynku S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku ul. Mickiewicza 5.
Numer og³oszenia: 113237 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Apelacyjny , ul. Mickiewicza 5, 15-213 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, faks 085 7329001.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie PARTERU NISKIEGO w budynku S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku ul. Mickiewicza 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót - remont ci±gów komunikacyjnych PARTERU NISKIEGO i przyleg³ych pomieszczeñ (sala konferencyjna, pokój socjalny, pomieszczenie gospodarcze, sanitariat, pomieszczenie wodomierza i areszt s±dowy) oraz remont pomieszczeñ biurowych na PARTERZE WYSOKIM w budynku S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku ul. Mickiewicza 5, a w tym: I roboty budowlane: 1. wymiana posadzek z p³ytek ceramicznych i lastrico na p³ytki ceramiczne - 340 m2, w tym 14 m2 kamienia naturalnego MORAWICA JASNA (w pomieszczeniu pokoju socjalnego i sanitariatu - niwelacja progu w drzwiach poprzez obni¿enie pod³ogi, uzupe³nienie izolacji przeciw wilgoci i wodzie gruntowej wraz z u³o¿eniem nowej posadzki z p³ytek ceramicznych) 2. remont z napraw± stolarki drzwiowej (zeszlifowanie lakierobejcy ze skrzyde³ drzwiowych i o¶cie¿nic, ponowne wybarwienie, wymiana zamków wpuszczanych, zawiasów drzwiowych czopowych na mosiê¿ne, wymiana na mosiê¿ne klamki z szyldami - nawi±zanie do rozwi±zañ uprzednio przyjêtych w wyremontowanych ci±gach komunikacyjnych) - 10 szt. 3. wykonanie nowych skrzyde³ pe³nych z masywu dêbowego - 17 szt. 4. drzwi wewnêtrzne metalowe przeciwpo¿arowe - 2 szt. (EI60 - PORTA okleina naturalna 5. drzwi wewnêtrzne metalowe (PORTA - popielate) - 9 szt. 6. ¶lusarka aluminiowa z przeszkleniami (kolor imituj±cy drewno) z portalami drewnianymi - 2 szt. 7. portale drewniane do drzwi remontowanych i nowych - 60 m2 8. ¶cianki systemowe do kabin toalet - 3 szt. 9. wymiana listew przy¶ciennych z drewna li¶ciastego na coko³y z profilowanego drewna dêbowego wys. 15 cm w ci±gach komunikacyjnych - 277 mb 10. remont ok³adzin ¶cian i sufitów wraz z ich wykoñczeniem - 1193 m2 11. konstrukcja sufitu podwieszanego - 230 m2 12. p³yty dekoracyjne z w³ókien mineralnych - 230 m2 13. dekoracyjny profil sztukateryjny - 25 mb 14. zabudowa meblowa w pomieszczeniu sali konferencyjnej maskuj±ca le¿aki istniej±cej instalacji sanitarnej oraz zabudowa meblowa kuchenna wraz z zakupem i monta¿em wyposa¿enia (zlewozmywak, umywalka, zmywarka, lodówka, mikrofala) - 12 m2 15. zabudowa ¶ciankami g-k pionów istniej±cej wewnêtrznej instalacji sanitarnej - 159 m2 16. pochwyt z rur mosiê¿nych o 40 mm na s³upkach ze stalowych kutych profili kwadratowych - 4 mb 17. automat otwierania skrzyd³a drzwi dla niepe³nosprawnych - 2 szt. 18. natrysk kropelkowy z podk³adem - dekoracyjny systemowy tynk - 477 m2 18. dekoracyjny tynk wapienno-marmurowy, cienkowarstwowy z rustykaln± faktur± - 64 m2 . II roboty sanitarne: 1. wymiana urz±dzeñ sanitarnych na nowe w remontowanych pomieszczeniach (areszt, sanitariat, pokój socjalny i pomieszczenie gospodarcze) 2. demonta¿ podgrzewacza elektrycznego ciep³ej wody u¿ytkowej w areszcie (pod³±czenie ciep³ej wody u¿ytkowej z istniej±cego le¿aka u³o¿onego na ¶cianie korytarz parteru niskiego) 3. doprowadzenie wody zimnej do pomieszczenia socjalnego i gospodarczego z istniej±cych le¿aków wodoci±gowych u³o¿onych na ¶cianach korytarza parteru niskiego i w pomieszczeniu sanitariatu 4. demonta¿ dwóch hydrantów p.po¿. w szafce na¶ciennej i monta¿ nowych w szafce wnêkowej stalowej o ¶r. 25 mm z wê¿em pó³sztywnym o d³. 20 mb; wykonaæ do nich nowe podej¶cia w bru¼dzie ¶ciennej 5. wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej oraz wentylacji wywiewnej mechanicznej. III roboty elektryczne: 1. demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietleniowych oraz osprzêtu elektrycznego na nowy 2. monta¿ tablicy rozdzielczej wnêkowej TA7/1 3.rozbudowa istniej±cych tablic rozdzielczych 4. monta¿ kompletnych profili ¶wietlnych Rock Lux Frezie Ligot 5. o¶wietlenie ewakuacyjne (nocne) - oprawy o¶wietleniowe awaryjne, ¶wietlówkowe i ledowe, na¶cienne, nastropowe oraz montowane w suficie podwieszanym 6. badania i pomiary instalacji skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej - 147 szt. 7. sprawdzenie samoczynnego wy³±czania zasilania - badanie wy³±cznika ró¿nicowopr±dowego - 30 prób 8. pomiar natê¿enia o¶wietlenia wnêtrz - 352 punktów (o¶wietlenie ogólne) 9. pomiar natê¿enia o¶wietlenia wnêtrz - 140 punktów (o¶wietlenie ewakuacyjne) 10. przeprowadzenie testu A i B systemu monitoringu opraw o¶wietlenia awaryjnego RUBIC wraz ze sporz±dzeniem protoko³ów z testów (wydruki z centralki monitoringu RUBIC) - 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych na PARTERZE WYSOKIM - 6 pomieszczeñ o ³±cznej powierzchni 162,70 m2: wymiana paneli pod³ogowych na parkiet dêbowy z likwidacj± progów w drzwiach miêdzy pokojami, remont stolarki drzwiowej - 1 szt., demonta¿ o¶cie¿nicy drzwiowej - 2 szt., obni¿enie drzwi z o¶cie¿nic± - 1 szt., wymiana zamków wpuszczanych, zawiasów, klamek na mosiê¿ne z szyldami (nawi±zanie do rozwi±zañ przyjêtych na wyremontowanym ci±gu komunikacyjnym), monta¿ portali drzwiowych - 5 otworów drzwiowych, wymiana coko³ów, naprawa tynków i malowanie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wyznacza wadium w kwocie 20 000 z³otych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Przedstawienie : A.1) Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.2) Dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu oraz ofert, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Przedstawienie wykazu zrealizowanych przez Wykonawcê ( rozpoczêtych i zakoñczonych) w okresie ostatnich 2 lat przed wszczêciem postêpowania robót budowlanych ( od kwietnia 2010 r. do maja 2012 r.) polegaj±cych na wykonaniu robót budowlanych to¿samych z robotami bêd±cymi przedmiotem przetargu tj. odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia (nie mniej jak 1 000 000 z³otych ka¿da), w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mog± wykazaæ, ¿e spe³niaj± ³±cznie w/w warunek. Do wykazu nale¿y do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±. Z wykazu musi wynikaæ w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci, i¿ wykonawca wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± to¿sam± z robotami bêd±cymi przedmiotem postêpowania. Wykaz musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: Opis zamówienia, warto¶æ zamówienia, termin rozpoczêcia i zakoñczenia zamówienia, nazwa i adres zamawiaj±cego na rzecz którego zamówienie by³o wykonywane. ZNACZENIE WARUNKU 100%. FORMUA PUNKTACJI : Wp = ( Wp.o.b. /Wp.max.) X 100pkt., gdzie : Wp - ilo¶æ punktów przyznana za ocenê spe³niania warunku; Wp.o.b. - ilo¶æ kwalifikowanych ( zdefiniowanych powy¿ej) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym ; Wp.max. - maksymalna wykazana ilo¶æ kwalifikowanych robót budowlanych , spo¶ród wszystkich wniosków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Przedstawienie o¶wiadczenia , ¿e osoby, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykazanie, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 1 000 000 z³otych.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu

Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat przed wszczêciem postêpowania ( od kwietnia 2010 r. do maja 2012 r. ) minimum 1 robotê o warto¶ci co najmniej 1 000 000 z³otych, polegaj±c± na wykonaniu robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia ( w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym ). Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ( np. w konsorcjum) mog± wykazaæ, ¿e spe³niaj± ³±cznie w/w warunek. ZNACZENIE WARUNKU- 100pkt. Formu³a punktacji: Wp = (Wp.o.b. / Wp.max. ) x 100 pkt. Wp - ilo¶æ punktów przyznana za ocen spe³nienia warunku, Wp.o.b.- ilo¶æ kwalifikowanych ( zdefiniowanych powy¿ej ) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp.max.- maksymalna wykazana ilo¶æ kwalifikowanych robót budowlanych, spo¶ród wszystkich wniosków.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiany dotycz±ce skrócenia terminu realizacji zamówienia oraz przesuniêcia terminów p³atno¶ci o ile wyst±pi taka konieczno¶æ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: S±d Apelacyjny w Bia³ymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Bia³ystok, pok. 146.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: S±d Apelacyjny w Bia³ymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Bia³ystok, pok. 146.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.